
Trening „Core idea and campaigning“ by Ketchum
THE idea je srž svega, a uz tips&tricks imamo dobru kampanju!
Bilo nam je veliko zadovoljstvo što je Christof Biggeleben, šef odeljenja za vođenje kampanja u kompaniji Ketchum Pleon u Nemačkoj, bio gostujući predavač u našoj kancelariji u Beogradu.
Christof je održao trening za kreiranje kampanje za naše zaposlene i našeg gosta Axela Scheina iz kompanije Ketchum Publico u Austriji, fokusirajući se na način na koji kampanje funkcionišu i šta je to što ih čini značajnim za društvo i ciljne grupe klijenta.
Uz interesantne primere nagrađivanih kampanja, motivisao nas je da budemo kreativni u razmišljanju, pa čak i da kršimo pravila prilikom kreiranja kampanje za klijenta.
Učesnici su bili podeljeni u tri grupe sa zadatkom da pripreme kampanju za jednog od naših klijenata.
Na kraju, svaki tim je predstavio svoju ideju žiriju uz dijalog o tome da li bi kampanja bila uspešna ili ne.
Bilo je veoma zanimljivo videti koliko su sve tri kampanje bile različite. Iako zajedno radimo svakoga dana, svaka grupa je imala poseban pristup.
Povezani članci
JTI ugovorio sadnju sa više od 300 proizvođača duvana
Kompanija Japan Tobacco International (JTI), najveći proizvođač i jedina inostrana kompanija koja
Ovacije za „MUNJE OPET“
Najavljujući urnebesnu filmsku avanturu o maturskoj ekskurziji u Beču, glumci su na premijeru stig
Šansa za roditeljstvo obolelima od malignih bolesti – Zamrzavanje reproduktivnog materijala o trošku RFZO
Najučestaliji malignitet u reproduktivnom dobu žene je rak dojke, a sve više mladih u periodu od