Top trendovi u online marketingu za 2018.

Čak 4,3 od 7,6 milijardi ljudi na svetu povezano je putem interneta, a procena je da će do 2030. cela planeta biti online. Svaka aktivnost na web-u se „skladišti“ u veliku bazu podataka koju marketing agencije već uveliko koriste.

 

Ovi podaci su sve dragoceniji jer pomoću njih u potpunosti možemo da razumemo publiku, njihova interesovanja i motivaciju.

 

U stalnoj potrazi za novim načinima povezivanja, održavajući korak sa inovacijama u digitalnom svetu i društvenim medijima, preporučujemo vam najnovije online trendove za 2018.

 

„Na web-u je glavni trend što manje direktnih reklama, od kojih je publika bukvalno pobegla“ on-line i što preciznija slika imaginarnog kupca kome se obraćamo, a kome je pažnja mnogo manja nego što pretpostavljamo. Na osnovu alata i podataka o pretrazi, potrebno je kreirati relevantan sadržaj koji će biti koristan i zanimljiv za publiku, ali i optimizovan za web.” – Stefan Plavšić, Community Manager agencije Olaf&Mcateer.

 

 

SEO optimizacija: Izbegavajte da razgovarate sami sa sobom

 

Pogrešno je nametati sadržaj pod pritiskom ciljeva koje ste postavili sebi već treba pratiti analitiku koja prikazuje najbolje prakse i šta publika želi.

 

Ukoliko samo namećete sadržaj i gledate samo interes svojih korporativnih, ili brand timova (odeljenja) publika će to hide-ovati.  Savet je da sadržaj treba stvarati na osnovu pretrage korisnika.

 

Social media marketing i povezivanje na LinkedIn:

 

Marketing agencije

 

LinkedIn je evoluirao u potpuno razvijenu poslovnu mrežu. Zahvaljujući algoritmu, podacima, ažuriranju, uključujući uvođenje video i instant poruka, LinkeIn je odličan za izgradnju zajednice i dobrog tima. Zato je prisustvo na LinkedIn-u obavezno kako biste ostali konkurentni na tržištu.

 

Influence marketing – menjanje stavova o brendu

 

Odnosi sa medijima se u digitalnom svetu pretvaraju u odnose sa influenserima kao novim najuticajnijim osobama. Bez obzira čime se bave, cilj je isti – influenseri su način za izgradnju poverenja jer pričaju o brendu kao treća strana.

 

Sam sadržaj koji influenseri objavljuju ima veći uticaj nego sadržaj influensera koji šeruje brend. Umesto da se „rešeruju“ postovi influensera, bolje je kreirati sadržaj koji će influenseri adaptirati i sami objaviti.

 

Chatbot-ovi – početak kraja dopisivanja sa korisnicima?

 

Facebook je prošle godine pokrenuo chatbot platformu za aplikaciju Messenger. U Messenger-u je stvoreno 100.000 botova u poslednjih 12 meseci, a to pomaže interakciju sa korisnicima i predstavlja velike izazove u modernoj komunikaciji.

 

„Know-how“ Marketing agencije i integracija digitalnih i offline kampanja

 

Marketing agencije

 

Pored već ustaljenih Google adwords i Facebook marketing kampanja, vaš marketing plan bi trebalo da sadrži i offline projekte.

 

Integracija digitalnih i offline kampanja će se povećati u 2018. godini. Offline događaji se prate live, a sadržaj se postavlja na društvene mreže i tako „produžava“ trajanje samog event-a.

 

Šta još možete iskoristiti u integrisanim kampanjama, pogledajte ovde.

 

Algoritamsko učenje

 

 

Algoritam je važan za odnose sa javnošću jer prikazuje navike potrošača na internetu. Dobre marketing agencije već uveliko koriste alate kako bi razumeli trendove i plasirali uspešan sadržaj na Google-u i društvene mreže.

 

Ova godina donosi veliki uticaj „mašina“ u najmanje tri oblasti: proizvodnja sadržaja, distribucija i objavljivanje sadržaja i tempo objavljivanja sadržaja.

 

Pratite najnovije trendove iz sveta marketinga i PR-a putem naše Facebook stranice.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

1 × four =