SBB-ova kampanja za podizanje svesti o zaštiti životne sredine
„Ne prljaj. Nemaš izgovor!“
Društveno odgovorna kampanja kompanije SBB, pod nazivom „Ne prljaj. Nemaš izgovor!“, pokrenuta je sa ciljem odgovornog ponašanja prema životnoj sredini.
U toku kampanje, u više od 20 gradova Srbije, mobilni eko tim SBB-a, očistiće lokacije na kojima se ljudi najčešće okupljaju – pešačke zone, parkovi, platoi i površine ispred zgrada. Na ovaj način, kompanija će nastojati da sopstvenim primerom ukaže kako je moguće živeti u ulicama bez đubreta, parkovima i igralištima bez konzervi.
Do sada je u okviru kampanje očišćeno nekoliko gradova širom Srbije – Vrbas, Mokrin, Novi Sad, Čačak, Pirot, Bor, a u planu su: Kragujevac, Niš, Kraljevo, Vranjčka banja, Kikinda, Zrenjanin, Užice, Ivanjica, Arilje, Valjevo, Šabac, Požarevac, Pančevo, Kula.
Povezani članci
Čak 31% ispitanika povratak na posao posle odmora smatra stresnim
z tri saveta kompanije Mars i brenda Orbit povratak u rutinu će biti lakši
A1 Kinoteka letnji bioskop posetilo više od deset hiljada gledalaca
Publika je i ovog leta pokazala veliko interesovanje za projekcije filmova na otvorenom
Premijera digitalno restaurisanog klasika „Šest dana juna” u okviru A1 Kinoteka letnjeg bioskopa
Ovo je 34. film koji je digitalno restaurisan u okviru projekta A1 Kinoteka