
SBB-ova kampanja za podizanje svesti o zaštiti životne sredine
„Ne prljaj. Nemaš izgovor!“
Društveno odgovorna kampanja kompanije SBB, pod nazivom „Ne prljaj. Nemaš izgovor!“, pokrenuta je sa ciljem odgovornog ponašanja prema životnoj sredini.
U toku kampanje, u više od 20 gradova Srbije, mobilni eko tim SBB-a, očistiće lokacije na kojima se ljudi najčešće okupljaju – pešačke zone, parkovi, platoi i površine ispred zgrada. Na ovaj način, kompanija će nastojati da sopstvenim primerom ukaže kako je moguće živeti u ulicama bez đubreta, parkovima i igralištima bez konzervi.
Do sada je u okviru kampanje očišćeno nekoliko gradova širom Srbije – Vrbas, Mokrin, Novi Sad, Čačak, Pirot, Bor, a u planu su: Kragujevac, Niš, Kraljevo, Vranjčka banja, Kikinda, Zrenjanin, Užice, Ivanjica, Arilje, Valjevo, Šabac, Požarevac, Pančevo, Kula.
Povezani članci
A1 Srbija predstavila edukativnu igricu za bezbednost dece na internetu
Ova inicijativa deo je šire ESG strategije A1, usmerene ka etičkoj upotrebi tehnologije
Erste Grupa: Snažan operativni rezultat u prvom kvartalu
Dobri operativni rezultati u osnovnom poslovanju u prvom kvartalu 2025. godine
Erste Bank a.d. Novi Sad: Rast kreditne aktivnosti i u prvom kvartalu 2025. godine
Erste Bank a.d. Novi Sad nastavlja da bude pouzdan partner građanima i privredi Srbije