Radionica „Kad pijem, ne vozim“
Apatinska pivara i MUP Republike Srbije na Belgrade Beer Fest-u
Posetioci Belgrade Beer Fest-a, u petak, 21. avgusta, u okviru tradicionalne kampanje Apatinske pivare i Saobraćajne policije MUP-a Republike Srbije, „Kad pijem, ne vozim“, koja se realizuje osmu godinu zaredom, pored standardnog programa, imali su priliku da se edukuju o značaju odgovorne konzumacije i kroz praktične vežbe i primere uvere koliko je opasno sedati za volan pod dejstvom alkohola.

U okviru prve vežbe, učesnici su imali zadatak da upravljaju automobilom na daljinski upravljač i pređu zadatu stazu sa specijalnim naočarima koje simuliraju vožnju pod dejstvom alkohola, nakon čega su uradili test refleksa sa i bez specijalnih naočara.

Druga akcija „Odakle si kako ćeš tamo da se vratiš?“ podrazumevala je da učesnici noseći „pijane“ naočare na mapi obeleže mesto iz kog dolaze. Upravo u okviru ove vežbe, koja je realizovana prvi put, svi zainteresovani mogli su da se uvere kako alkohol utiče na moć rasuđivanja, ali i na motoričke sposobnosti.

Povezani članci
A1 otvara treći Program partnerstva: Nova era ugostiteljstva
Digitalni proizvodi koji unapređuju iskustvo gostiju i efikasnost poslovanja dobijaju priliku
Nacionalna pokrivenost A1 optičkim internetom, televizijom i vodećim striming platformama
A1 Srbija povezuje celu zemlju sa budućnošću
Mars konditorske fabrike u Evropi u potpunosti prešle na obnovljive izvore energije
Deset evropskih fabrika koje godišnje proizvedu 900.000 tona proizvoda rade na obnovljivu energiju