Radionica „Kad pijem, ne vozim“
Apatinska pivara i MUP Republike Srbije na Belgrade Beer Fest-u
Posetioci Belgrade Beer Fest-a, u petak, 21. avgusta, u okviru tradicionalne kampanje Apatinske pivare i Saobraćajne policije MUP-a Republike Srbije, „Kad pijem, ne vozim“, koja se realizuje osmu godinu zaredom, pored standardnog programa, imali su priliku da se edukuju o značaju odgovorne konzumacije i kroz praktične vežbe i primere uvere koliko je opasno sedati za volan pod dejstvom alkohola.
U okviru prve vežbe, učesnici su imali zadatak da upravljaju automobilom na daljinski upravljač i pređu zadatu stazu sa specijalnim naočarima koje simuliraju vožnju pod dejstvom alkohola, nakon čega su uradili test refleksa sa i bez specijalnih naočara.
Druga akcija „Odakle si kako ćeš tamo da se vratiš?“ podrazumevala je da učesnici noseći „pijane“ naočare na mapi obeleže mesto iz kog dolaze. Upravo u okviru ove vežbe, koja je realizovana prvi put, svi zainteresovani mogli su da se uvere kako alkohol utiče na moć rasuđivanja, ali i na motoričke sposobnosti.
Povezani članci
Predstavljamo listu filmova i serija koje će vam ulepšati novogodišnje praznike
Praznici su pravo vreme za opuštanje i uživanje u toplini doma, period kada se povlačimo iz sveta
Nov izveštaj otkriva hitne potrebe za promenama zakona i podrškom žrtvama nasilja
Doprinos organizacije Fenomena fokusiran je na član 22 Istanbulske konvencije
A1 Srbija dobitnik SAM nagrade „Kampanja od nacionalnog značaja“
Kampanja „Mreža najvažnijih influensera“ prepoznata kao primer društvene odgovornosti