Radionica „Kad pijem, ne vozim“
Apatinska pivara i MUP Republike Srbije na Belgrade Beer Fest-u
Posetioci Belgrade Beer Fest-a, u petak, 21. avgusta, u okviru tradicionalne kampanje Apatinske pivare i Saobraćajne policije MUP-a Republike Srbije, „Kad pijem, ne vozim“, koja se realizuje osmu godinu zaredom, pored standardnog programa, imali su priliku da se edukuju o značaju odgovorne konzumacije i kroz praktične vežbe i primere uvere koliko je opasno sedati za volan pod dejstvom alkohola.
U okviru prve vežbe, učesnici su imali zadatak da upravljaju automobilom na daljinski upravljač i pređu zadatu stazu sa specijalnim naočarima koje simuliraju vožnju pod dejstvom alkohola, nakon čega su uradili test refleksa sa i bez specijalnih naočara.
Druga akcija „Odakle si kako ćeš tamo da se vratiš?“ podrazumevala je da učesnici noseći „pijane“ naočare na mapi obeleže mesto iz kog dolaze. Upravo u okviru ove vežbe, koja je realizovana prvi put, svi zainteresovani mogli su da se uvere kako alkohol utiče na moć rasuđivanja, ali i na motoričke sposobnosti.
Povezani članci
A1 Srbija dobitnik SAM nagrade „Kampanja od nacionalnog značaja“
Kampanja „Mreža najvažnijih influensera“ prepoznata kao primer društvene odgovornosti
USAID i Impact Hub dodelili 8 grantova preduzetnicama iz južne Srbije
USAID i Impakt Hab dodelili su osam grantova u ukupnoj vrednosti od 35.000 dolara
Dve nagrade za Erste Banku: Liderstvo u inkluziji i borbi protiv klimatskih promena
Erste Banka Srbija osvojila je dva prestižna priznanja na godišnjem CSR & ESG Forumu