#ObećanjePlaneti kompanije Mars za borbu protiv klimatskih promena
Beograd, 9. oktobra, 2019. godine – U okviru borbe protiv klimatskih promena, kompanija Mars pokrenula je novu inicijativu pod nazivom #ObećanjePlaneti i obavezala se da će dodatno smanjiti emisiju štetnih gasova, a sve u skladu s glavnim ciljem Pariskog sporazuma – ograničavanje globalnog zagrevanja na ispod 1,5 stepeni Celzijusa.
Pomenuta obaveza deo je kontinuirane kampanje kompanije Mars da svoje poslovanje zasniva na 100% obnovljivim izvorima energije do 2040. godine. Danas kompanija Mars iz obnovljivih izvora nabavlja više od polovine električne energije – čak 100% u zemljama među kojima su SAD, Velika Britanija i Meksiko, a uskoro će među njima biti i Australija. Mars prepoznaje uticaj industrije na posledice klimatskih promena, a inicijativom #ObećanjePlaneti kompanija potvrđuje da moramo da ubrzamo i povećamo zalaganja kako bismo doprineli stvaranju zdrave planete kao boljem mestu za život svih nas.
Nova inicijativa pokrenuta je posle investicije od milijardu dolara u okviru Plana održivosti kroz generacije kojim kompanija Mars ubrzava korake u borbi protiv niza globalnih pretnji tako što sagledava situaciju i van svog poslovanja, sve do najšireg lanca snabdevanja. Njime je obuhvaćeno i smanjivanje ukupnih emisija gasova s efektom staklene bašte za 27% do 2025, tj. za 67% do 2050.
#ObećanjePlaneti naglašava zajedničku odgovornost kompanija, institucija i građana sveta za delovanje u vezi s klimatskim promenama. Samim tim, Mars će u sklopu inicijative podstaći klimatske kampanje, ne samo u okviru poslovanja, već i podsticanjem saradnika, dobavljača i građana širom sveta da se založe za zaštitu planete i rešavanje uzroka klimatskih promena.
„Klimatske promene su stvarna pretnja društvu. U našem poslu je već prepoznajemo kao rizik po rad malih porodičnih poljoprivrednih gazdinstava koje obezbeđuju veći deo naših sirovina. Stoga, mi smo kao kompanija postavili ambiciozne ciljeve u vidu promene načina poslovanja, a sve kako bismo doprineli postizanju održivog razvoja. Takođe, inspirisani smo i mladim aktivistima koji zahtevaju konkretne korake, baš kao i ulogom svih nas kao pojedinaca u pokretanju promena. Naša inicijativa #ObećanjePlaneti poziva na jednostavne, svakodnevne korake koje danas svako može da preduzme u cilju stvaranja bolje sutrašnjice.“ – izjavio je Grant F. Rid, generalni direktor kompanije Mars.
O inicijativi #ObećanjePlaneti
#ObećanjePlaneti je globalna klimatska inicijativa koju je pokrenula kompanija
Mars, Incorporated radi zaštite planete i rešavanja posledica klimatskih
promena. Inspirisani klimatskom kampanjom UN ActNow, pozivamo ljude da se
obavežu na svakodnevne korake kojima se štiti planeta i osigurava njeno
zdravlje i napredak za buduće generacije – bilo putem korišćenja
obnovljive energije, šetnje do posla ili petominutnog tuširanja.
O kompaniji Mars, Incorporated
Kompanija Mars je porodično preduzeće koje sa više od 100 godina tradicije proizvodi
raznovrsne proizvode i pruža usluge za ljude i voljene kućne ljubimce. S više
od 35 milijardi dolara prodaje, kompanija predstavlja globalno preduzeće koje
proizvodi neke od najomiljenijih svetskih brendova: M&M’s®, SNICKERS®,
TWIX®, MILKY WAY®, DOVE®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, EXTRA®, ORBIT®,
5™, SKITTLES®, UNCLE BEN’S® i COCOAVIA®. Sa sedištem u Meklinu u američkoj
državi Virdžiniji, kompanija Mars posluje u više od 80 zemalja. Pet Mars
principa – kvalitet, odgovornost, uzajamnost, efikasnost i sloboda
– nadahnjuju više od 125.000 naših saradnika na svakodnevno delovanje u
cilju stvaranja sutrašnjeg sveta u kom planeta, ljudi i kućni ljubimci mogu da
napreduju.
Povezani članci
Predstavljamo listu filmova i serija koje će vam ulepšati novogodišnje praznike
Praznici su pravo vreme za opuštanje i uživanje u toplini doma, period kada se povlačimo iz sveta
Nov izveštaj otkriva hitne potrebe za promenama zakona i podrškom žrtvama nasilja
Doprinos organizacije Fenomena fokusiran je na član 22 Istanbulske konvencije
A1 Srbija dobitnik SAM nagrade „Kampanja od nacionalnog značaja“
Kampanja „Mreža najvažnijih influensera“ prepoznata kao primer društvene odgovornosti