Kampanja „Ne prljaj. Nemaš izgovor“ SBB Fondacije se nastavlja!
Društveno odgovorna kampanja „Ne prljaj. Nemaš izgovor!“, koju su 2016. godine pokrenuli kompanija SBB, SBB Fondacija i Total TV, nastavlja se i ove godine obogaćena brojnim novim aktivnostima i podrškom svih ljudi koji žele da grad i država postanu zdravije i lepše mesto za život.
Zahvaljujući građanima i gradovima, medijima, brojnim partnerima i organizacijama koji su prepoznali značaj kampanje, ohrabreni smo da nastavimo ovo putovanje sa idejom da povećamo ekološku svest građana i podstaknemo na odgovorno ponašanje prema životnoj sredini.
Eko tim SBB Fondacije od početka maja svakodnevno čisti lokacije u Beogradu i aktivno radi na uređenju ulica, pešačkih zona, parkova i površina na kojima se građani najčešće okupljaju.
U nastavku kampanje, pored Beograda, svakog vikenda čiste se i brojne lokacije širom Srbije, čime će do kraja oktobra u saradnji sa lokalnim samoupravama, biti očišćeno preko 20 gradova u našoj zemlji.
Kako bismo postigli cilj i unapredili kvalitet životne sredine, kako bi naša deca mogla bezbrižno da se igraju u parkovima, a mi uživamo u zelenim oazama i čistim gradovima i zdravoj državi, neophodna je aktivnost i odgovorno ponašanje svih nas!
Povezani članci
Tri četvrtine članica AmCham-a planira povećanje poslovanja i nove investicije u 2025. godini
AmCham kompanije članice umereno su zadovoljne poslovnom klimom u Srbiji
IKEA istraživanje pokazalo je da čak 80% dece u Srbiji povremeno prespava u krevetu roditelja
IKEA veruje da su deca najvažniji ljudi na svetu
A1 Srbija pokrenuo #BoljiOnline platformu za bezbednije i odgovornije korišćenje tehnologije
Kompanija A1 Srbija predstavila je javnosti svoju #BoljiOnline platformu