Donacije kompanije Mars Crvenom krstu Srbije
Slatka zahvalnica za zdravstvene radnike i volontere
Beograd, 18. maj 2020. – Kompanija Mars, koja stoji iza nekih od najomiljenijih svetskih brendova, donirala je 27.000 proizvoda, čokoladica Mars, Snikers i M&M’s, Crvenom krstu Srbije. Donaciju vrednu više od 1,5 miliona dinara, Crveni krst Srbije proslediće prvenstveno zdravstvenim radnicima u čitavoj zemlji kao znak zahvalnosti za njihovu izuzetnu posvećenost i zalaganje u borbi protiv korona virusa. Zahvalnica za uloženi trud i pokazanu solidarnost u vidu slatkih paketa biće uručena i volonterima Crvenog krsta Srbije.
“Moje kolege zdravstveni radnici kao i moji saradnici volonteri i zaposleni u Crvenom krstu svakoga dana su nesebično pokazivali koliko je važna ljudska solidarnost, humanost i lično požrtvovanje. Drago mi je da ste i vi to prepoznali i da ste za svog partnera izabrali najstariju humanitarnu organizaciju koja u Srbiji postoji 144 godine. U različitim krizama, nevoljama i teškim vremenima Crveni krst Srbije je mogao da pruži pomoć najranjivijim kategorijama našeg stanovništva poštujući svoje osnovne principe – humanost, nepristrasnost, neutralnost, nezavisnost, univerzalnost, dobrovoljnost i jedinstvo, ali i zahvaljujući dobrim namerama donatora i angažovanju volontera Crvenog krsta. Tokom trajanja vanrednog stanja u Srbiji u 165 organizacija Crvenog krsta u gradovima i opštinama bilo je angažovano 2.823 volontera i 685 zaposlenih Crvenog krsta koji su svakodnevno prosečno prelazili po 1.821 kilometara da bi stigli do 352.904 građana Srbije kojima je neka vrsta pomoći bila potrebna.” – izjavio je prof. dr Dragan Radovanović, predsednik Crvenog krsta Srbije.
Na globalnom nivou, kompanija Mars izdvojila je20 miliona dolara u novcu i proizvodima za podršku stotinama zajednica u kojima posluje, kao i zajednicama od kojih nabavlja sirovine, a koje su najviše pogođene pandemijom COVID-19.
“U kompaniji Mars verujemo da svet kakav želimo da vidimo sutra, počinje sa načinom kako poslujemo danas. Zbog toga smatramo da je važno da podržavamo jedni druge i verujemo da kompanije imaju veliku odgovornost u ovim neobičnim okolnostima. Naš pristup u radu tokom pandemije COVID-a bio je i ostaće i dalje da osiguramo sigurnost i dobrobit naših saradnika, i brinemo o našim zajednicama. U ovoj krizi smo zajedno i neophodno je da svi damo svoj doprinos u borbi da se situacija u svetu što pre vrati u normalu.“ – istakao je Predrag Milinčić, regionalni direktorkompanije Mars.
Kompanija Mars pridružila se i humanitarnoj akciji #WakeUpCall koju u Srbiji organizuje Marketing Mreža, i u saradnji sa ostalim kompanijama, obezbeđeni su prehrambeni paketi za samohrane roditelje, porodice bez osnovnih primanja i beskućnike, koje su volonteri svakodnevno distribuirali najugroženijima.
Kao kompanija koja je u potpunosti u privatnom vlasništvu jedne porodice, Mars je zadržao svojih pet osnovnih principa poslovanja – kvalitet, odgovornost, uzajamnost, efikasnost i sloboda – od nastanka do danas, što se pokazalo kao stub funkcionisanja tokom vanredne situacije u čitavom svetu.
Povezani članci
Treća konferencija „Škola novca za osnovca“
Finansijsko obrazovanje uvedeno u skoro dvesta škola
A1 Srbija uveo novu eru zabave sa SkyShowtime u Jugoslovenskoj kinoteci
Projekcija je pretvorila Jugoslovensku kinoteku u centar holivudskog glamura
A1 Srbija omogućio pripejd registraciju preko portala eUprava
Pripejd korisnici sada mogu da se registruju direktno preko sajta A1 Srbija