Kampanja „Ne prljaj. Nemaš izgovor“ SBB Fondacije se nastavlja!
Društveno odgovorna kampanja „Ne prljaj. Nemaš izgovor!“, koju su 2016. godine pokrenuli kompanija SBB, SBB Fondacija i Total TV, nastavlja se i ove godine obogaćena brojnim novim aktivnostima i podrškom svih ljudi koji žele da grad i država postanu zdravije i lepše mesto za život.
Zahvaljujući građanima i gradovima, medijima, brojnim partnerima i organizacijama koji su prepoznali značaj kampanje, ohrabreni smo da nastavimo ovo putovanje sa idejom da povećamo ekološku svest građana i podstaknemo na odgovorno ponašanje prema životnoj sredini.
Eko tim SBB Fondacije od početka maja svakodnevno čisti lokacije u Beogradu i aktivno radi na uređenju ulica, pešačkih zona, parkova i površina na kojima se građani najčešće okupljaju.
U nastavku kampanje, pored Beograda, svakog vikenda čiste se i brojne lokacije širom Srbije, čime će do kraja oktobra u saradnji sa lokalnim samoupravama, biti očišćeno preko 20 gradova u našoj zemlji.
Kako bismo postigli cilj i unapredili kvalitet životne sredine, kako bi naša deca mogla bezbrižno da se igraju u parkovima, a mi uživamo u zelenim oazama i čistim gradovima i zdravoj državi, neophodna je aktivnost i odgovorno ponašanje svih nas!
Povezani članci
A1 Srbija dobitnik SAM nagrade „Kampanja od nacionalnog značaja“
Kampanja „Mreža najvažnijih influensera“ prepoznata kao primer društvene odgovornosti
USAID i Impact Hub dodelili 8 grantova preduzetnicama iz južne Srbije
USAID i Impakt Hab dodelili su osam grantova u ukupnoj vrednosti od 35.000 dolara
Dve nagrade za Erste Banku: Liderstvo u inkluziji i borbi protiv klimatskih promena
Erste Banka Srbija osvojila je dva prestižna priznanja na godišnjem CSR & ESG Forumu