7 medijskih trendova koje treba pratiti

Omikron je početkom 2022. doneo neizvesnost i ponovo smo morali da zauzmemo agilan pristup prema medijima koji se ubrzano menja, uključujući ključne događaje kao što je CES. Sada kada restriktivne mere ponovo popuštaju širom SAD-a, brendovi moraju da procene najbolje načine kako da angažuju novinare da bi obezbedili maksimalnu pažnju za svoje kampanje. Dok mnoge medijske kuće i novinari i dalje rade u hibridnom okruženju, što uključuje način na koji rade, gde rade i planove izveštavanja, drugi žele ličan susret i da u potpunosti iskoriste iskustva uživo. I to nije jedino što treba da imate na umu dok radite na svom medijskom planiranju.

Sa početkom 2022. godine i vi nastavljate da planirate kampanje za svoje brendove, a ovih sedam medijskih trendova koje je naš tim stručnjaka za medije definisao, vredi pogledati:

  1. Substack napreduje: Dok Substack više ne predstavlja novinu, sve veći broj lifestyle novinara pridružuje se klubu, i piše svoje nedeljne biltene. Njihovi bilteni pružaju pogled iznutra na  predstojeće mogućnosti za editorijale u stvarnom vremenu, ukazujući na pozitivne i negativne trendove, kao i na uvide iz sektora.
  2. Promenite kanal: Kako mediji diversifikuju gde i kako privlače publiku, pojavljuju se novi načini za angažovanje – od TikTok-a (pogledajte NiemanLab listu ovde) do kratkih biltena i podkasta. Ovi kanali nude više mogućnosti za pričanje priča izvan „tradicionalnog“ uredništva. Obratite pažnju da medijski izdavači nastave da prihvataju i oslanjaju se na nove kanale.
  3. Moć podkastinga: Govoreći o brzo rastućim kanalima, podkasting napreduje, a neki investitori spekulišu da zamenjuje TV i radio. Prema istraživanju Pew Research centra oko četvrtine odraslih u SAD (23%) kaže da ponekad sazna vesti iz podkasta. Ako želite da se probijete sa reporterom ili ciljnom medijskom kućom, velike su šanse da imaju podkast i traže goste. Takođe to može dodatno izgraditi odnos sa novinarom jer podkasti nude više slobodnog razgovora. Poslušajte jednog od najpopularnijih podkastera u istoriji: How I Built This.
  4. Transformacija emitovanja vesti: Emitovanje vesti prolazi kroz transformaciju sa nekoliko ključnih stalnih mesta u udarnom terminu, ekskluzivnim promenama u vodećim pozicijama i spajanjima koja su gotovo završena. Dok streaming platforme za vesti ne predstavljaju novost, mreže poput CNN-a ulažu resurse u novu ponudu CNN+, koja će biti pokrenuta na proleće, dok ostale medijske kuće kao što su ABC, CBS i NBS uvode nove emisije i angažuju velika imena da popune vreme u programu.
  5. Digitalizacija redakcija: Tradicionalne redakcije se smanjuju kao rezultat povećanja digitalnog sadržaja, opadanja potražnje za štampanim i tradicionalnim medijima, lakoće i rasprostranjenosti hibridnih modela rada, kao i smanjenja budžeta i spajanja velikih medijskih kuća. Vidimo promene u opsegu medijskih profesionalaca i većeg broja novinara koji pokrivaju nekoliko pravaca u različitim sektorima. Slično tome, postoji kontinuirani rast sponzorisanog sadržaja, jer sve više digitalnih medijskih kompanija teži da regrutuje i zadrži nove pretplatnike.
  6.  Preći sa reči na dela – raznolikost, jednakost i inkluzija u zdravstvenom sektoru:  COVID pandemija razotkrila je gorku istinu o rasnim i zdravstvenim nejednakostima, a to je dovelo do toga da novinari više obraćaju pažnju na priče koje daju širu sliku o različitosti i inkluziji. Dok svi pokušavaju da „razgovaraju“ o inicijativama u oblasti raznolikosti, jednakosti i inkluzije, organizacije koje su uspešne u deljenju svoje perspektive putem medija svoj rad će zasnivati na podacima i dokazima – posebno u razgovorima sa medijima koji pokrivaju zdravstvo – da pokažu kako premošćuju praznine i čine zdravstvenu negu boljom i realnom za zajednice koje nemaju dovoljan pristup ovim uslugama.  
  7. Hibridna era: Posle dve godine ograničenja, sada vidimo sve više novinara koji izlaze iz „kancelarije“ i ulaze u zajednice kojima izveštavaju licem u lice. Dok se lično izveštavanje ponovo vratilo kao opcija, virtuelni intervjui se i dalje smatraju prihvatljivom alternativom za mnoge medije. Virtuelno takođe omogućava veću fleksibilnost i medijima i sagovornicima dok okolnosti nastavljaju da se menjaju.

Dok se medijski pejzaž menja jednako brzo kao i ciklus vesti koji se brzo kreće, Ketchum Global Media Specialty prati najnovija dešavanja. Povežite se sa nama i saznajte više o dubini naših stečenih medijskih mogućnosti.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

11 − 4 =