7 medijskih trendova koje treba pratiti
Omikron je početkom 2022. doneo neizvesnost i ponovo smo morali da zauzmemo agilan pristup prema medijima koji se ubrzano menja, uključujući ključne događaje kao što je CES. Sada kada restriktivne mere ponovo popuštaju širom SAD-a, brendovi moraju da procene najbolje načine kako da angažuju novinare da bi obezbedili maksimalnu pažnju za svoje kampanje. Dok mnoge medijske kuće i novinari i dalje rade u hibridnom okruženju, što uključuje način na koji rade, gde rade i planove izveštavanja, drugi žele ličan susret i da u potpunosti iskoriste iskustva uživo. I to nije jedino što treba da imate na umu dok radite na svom medijskom planiranju.
Sa početkom 2022. godine i vi nastavljate da planirate kampanje za svoje brendove, a ovih sedam medijskih trendova koje je naš tim stručnjaka za medije definisao, vredi pogledati:
- Substack napreduje: Dok Substack više ne predstavlja novinu, sve veći broj lifestyle novinara pridružuje se klubu, i piše svoje nedeljne biltene. Njihovi bilteni pružaju pogled iznutra na predstojeće mogućnosti za editorijale u stvarnom vremenu, ukazujući na pozitivne i negativne trendove, kao i na uvide iz sektora.
- Promenite kanal: Kako mediji diversifikuju gde i kako privlače publiku, pojavljuju se novi načini za angažovanje – od TikTok-a (pogledajte NiemanLab listu ovde) do kratkih biltena i podkasta. Ovi kanali nude više mogućnosti za pričanje priča izvan „tradicionalnog“ uredništva. Obratite pažnju da medijski izdavači nastave da prihvataju i oslanjaju se na nove kanale.
- Moć podkastinga: Govoreći o brzo rastućim kanalima, podkasting napreduje, a neki investitori spekulišu da zamenjuje TV i radio. Prema istraživanju Pew Research centra oko četvrtine odraslih u SAD (23%) kaže da ponekad sazna vesti iz podkasta. Ako želite da se probijete sa reporterom ili ciljnom medijskom kućom, velike su šanse da imaju podkast i traže goste. Takođe to može dodatno izgraditi odnos sa novinarom jer podkasti nude više slobodnog razgovora. Poslušajte jednog od najpopularnijih podkastera u istoriji: How I Built This.
- Transformacija emitovanja vesti: Emitovanje vesti prolazi kroz transformaciju sa nekoliko ključnih stalnih mesta u udarnom terminu, ekskluzivnim promenama u vodećim pozicijama i spajanjima koja su gotovo završena. Dok streaming platforme za vesti ne predstavljaju novost, mreže poput CNN-a ulažu resurse u novu ponudu CNN+, koja će biti pokrenuta na proleće, dok ostale medijske kuće kao što su ABC, CBS i NBS uvode nove emisije i angažuju velika imena da popune vreme u programu.
- Digitalizacija redakcija: Tradicionalne redakcije se smanjuju kao rezultat povećanja digitalnog sadržaja, opadanja potražnje za štampanim i tradicionalnim medijima, lakoće i rasprostranjenosti hibridnih modela rada, kao i smanjenja budžeta i spajanja velikih medijskih kuća. Vidimo promene u opsegu medijskih profesionalaca i većeg broja novinara koji pokrivaju nekoliko pravaca u različitim sektorima. Slično tome, postoji kontinuirani rast sponzorisanog sadržaja, jer sve više digitalnih medijskih kompanija teži da regrutuje i zadrži nove pretplatnike.
- Preći sa reči na dela – raznolikost, jednakost i inkluzija u zdravstvenom sektoru: COVID pandemija razotkrila je gorku istinu o rasnim i zdravstvenim nejednakostima, a to je dovelo do toga da novinari više obraćaju pažnju na priče koje daju širu sliku o različitosti i inkluziji. Dok svi pokušavaju da „razgovaraju“ o inicijativama u oblasti raznolikosti, jednakosti i inkluzije, organizacije koje su uspešne u deljenju svoje perspektive putem medija svoj rad će zasnivati na podacima i dokazima – posebno u razgovorima sa medijima koji pokrivaju zdravstvo – da pokažu kako premošćuju praznine i čine zdravstvenu negu boljom i realnom za zajednice koje nemaju dovoljan pristup ovim uslugama.
- Hibridna era: Posle dve godine ograničenja, sada vidimo sve više novinara koji izlaze iz „kancelarije“ i ulaze u zajednice kojima izveštavaju licem u lice. Dok se lično izveštavanje ponovo vratilo kao opcija, virtuelni intervjui se i dalje smatraju prihvatljivom alternativom za mnoge medije. Virtuelno takođe omogućava veću fleksibilnost i medijima i sagovornicima dok okolnosti nastavljaju da se menjaju.
Dok se medijski pejzaž menja jednako brzo kao i ciklus vesti koji se brzo kreće, Ketchum Global Media Specialty prati najnovija dešavanja. Povežite se sa nama i saznajte više o dubini naših stečenih medijskih mogućnosti.
Povezani članci
Predstavljamo listu filmova i serija koje će vam ulepšati novogodišnje praznike
Praznici su pravo vreme za opuštanje i uživanje u toplini doma, period kada se povlačimo iz sveta
Nov izveštaj otkriva hitne potrebe za promenama zakona i podrškom žrtvama nasilja
Doprinos organizacije Fenomena fokusiran je na član 22 Istanbulske konvencije
A1 Srbija dobitnik SAM nagrade „Kampanja od nacionalnog značaja“
Kampanja „Mreža najvažnijih influensera“ prepoznata kao primer društvene odgovornosti