„Vrati svoj sjaj“ – nova Orbit kampanja
Postepeno popuštanje mera, letnje opuštanje i razigranost inspirisali su kompaniju Mars da kampanjom pod nazivom „Vrati svoj sjaj“ podseti ljubitelje svojih poslastica na jedan od njihovih omiljenih proizvoda – ORBIT® žvakaće gume. Vođeni novom letnjom energijom, Mars je kao cilj kampanje postavio podsticanje samopouzdanja i obnavljanje druženja, komunicirajući ovu važnu poruku sa javnošću na zabavan način.
„Radujem se pokretanju kampanje „Vrati svoj sjaj“. Sada nam je više nego ikad potrebna velika doza pozitivnog razmišljanja i mnogo osmeha. Zato zaista verujem da će ova Orbit kampanja ispuniti društvo dobrom energijom. Tokom celog leta se već snažno oseća ushićenje povodom povratka onim stvarima koje volimo i koje su nam tako nedostajale, te u skladu s tim očekujemo da ćemo nastaviti da delimo osmehe uz Orbit“, izjavila je Katarina Lero, Portfolio Manager u kompaniji Mars Multisales UBBAI.
Beograd, 23. avgust 2021.
Povezani članci
A1 Srbija dobitnik SAM nagrade „Kampanja od nacionalnog značaja“
Kampanja „Mreža najvažnijih influensera“ prepoznata kao primer društvene odgovornosti
USAID i Impact Hub dodelili 8 grantova preduzetnicama iz južne Srbije
USAID i Impakt Hab dodelili su osam grantova u ukupnoj vrednosti od 35.000 dolara
Dve nagrade za Erste Banku: Liderstvo u inkluziji i borbi protiv klimatskih promena
Erste Banka Srbija osvojila je dva prestižna priznanja na godišnjem CSR & ESG Forumu