„Vrati svoj sjaj“ – nova Orbit kampanja
Postepeno popuštanje mera, letnje opuštanje i razigranost inspirisali su kompaniju Mars da kampanjom pod nazivom „Vrati svoj sjaj“ podseti ljubitelje svojih poslastica na jedan od njihovih omiljenih proizvoda – ORBIT® žvakaće gume. Vođeni novom letnjom energijom, Mars je kao cilj kampanje postavio podsticanje samopouzdanja i obnavljanje druženja, komunicirajući ovu važnu poruku sa javnošću na zabavan način.
„Radujem se pokretanju kampanje „Vrati svoj sjaj“. Sada nam je više nego ikad potrebna velika doza pozitivnog razmišljanja i mnogo osmeha. Zato zaista verujem da će ova Orbit kampanja ispuniti društvo dobrom energijom. Tokom celog leta se već snažno oseća ushićenje povodom povratka onim stvarima koje volimo i koje su nam tako nedostajale, te u skladu s tim očekujemo da ćemo nastaviti da delimo osmehe uz Orbit“, izjavila je Katarina Lero, Portfolio Manager u kompaniji Mars Multisales UBBAI.
Beograd, 23. avgust 2021.
Povezani članci
Tri četvrtine članica AmCham-a planira povećanje poslovanja i nove investicije u 2025. godini
AmCham kompanije članice umereno su zadovoljne poslovnom klimom u Srbiji
IKEA istraživanje pokazalo je da čak 80% dece u Srbiji povremeno prespava u krevetu roditelja
IKEA veruje da su deca najvažniji ljudi na svetu
A1 Srbija pokrenuo #BoljiOnline platformu za bezbednije i odgovornije korišćenje tehnologije
Kompanija A1 Srbija predstavila je javnosti svoju #BoljiOnline platformu