Stare reklame, novi zadatak: kompanija Mars u borbi protiv klimatskih promena
Kompanija Mars oživljava ikonične reklame omiljenih brendova kako bi angažovala i inspirisala javnost u vezi sa akcijom zaštite životne sredine. Kampanja, plasirana na digitalnim platformama, bilbordima, televiziji i drugim kanalima komunikacije, inovativna je jer „reciklira“ omiljene reklame, dajući im drugi život sa novim porukama nade, optimizma i napretka u vezi sa klimatskim promenama.
Kampanja, pod nazivom „Produkcija za zdravu planetu“, prati nedavno objavljenu Mapu Neto Nula ciljeva, koja ima za cilj ubrzavanje akcija ka postizanju nultih emisija do 2050. godine, uključujući i novi cilj odobren od strane Science Based Targets Initiative (SBTi) da se do 2030. prepolove emisije ugljenika u celokupnom lancu vrednosti.
Predrag Milinčić, generalni direktor Mars Balkan, rekao je da potrošači žele da se povežu sa brendovima oko ključnih izazova: „Potrošači razumeju koliko hitno moramo da se suočimo sa klimatskim promenama, ali često im nije jasno šta kompanije rade da bi ostvarile stvarne promene. Zato smo odlučili da koristimo naše ikonične brendove u reklamama koje potrošači znaju i vole, i da prenesemo poruku nade i optimizma u vezi sa borbom protiv klimatskih promena. Sada preduzimamo akcije za smanjenje emisija ugljenika – od saradnje sa poljoprivrednicima kako bismo štitili šume do korišćenja obnovljive električne energije. Želimo da potrošači znaju da radimo na ostvarivanju stvarnog uticaja.“
Beri Parkin, Glavni direktor za nabavku i održivost, rekao je: „Kada smo lansirali našu Mapu Neto Nula ciljeva u septembru, govorili smo o pravom uticaju i potrebi da inspirišemo i uključimo sve u izazov. Ovom kampanjom, kompanija Mars koristi napor koji ulažemo u celokupan lanac vrednosti za smanjenje emisija ugljenika i olakšava potrošačima da se uključe i osećaju dobro u vezi sa proizvodima i brendovima koje znaju i vole.“
Kampanja „recikliranih“ reklama kompanije Mars smanjila je emisije nastale produkcijom tako što je smanjila emisije i eliminisala potrebu za putovanjima, snimanjem i proizvodnjom setova kroz prenamenu sadržaja. Takođe, smanjene su i preostale emisije kroz izbegavanja ugljenika u donošenju odluka i kreiranju kreativnih rešenja, uključujući odustajanje od tehnika animacije sa visokom emisijom ugljenika u korist održivijih metoda. Kompanija Mars je takođe sarađivala sa organizacijama i preduzećima posvećenim održivosti i koji imaju industrijske oznake, poput Certified Green Energy Offices and Studios.
Povezani članci
Tri četvrtine članica AmCham-a planira povećanje poslovanja i nove investicije u 2025. godini
AmCham kompanije članice umereno su zadovoljne poslovnom klimom u Srbiji
IKEA istraživanje pokazalo je da čak 80% dece u Srbiji povremeno prespava u krevetu roditelja
IKEA veruje da su deca najvažniji ljudi na svetu
A1 Srbija pokrenuo #BoljiOnline platformu za bezbednije i odgovornije korišćenje tehnologije
Kompanija A1 Srbija predstavila je javnosti svoju #BoljiOnline platformu