Stara pisma i razglednice probudili zaboravljena osećanja
Poznata srpska modna dizajnerka Ana Ljubinković, uz podršku kompanije Avon, ekskluzivno je predstavila dve nove kolekcije, a prisutni su mogli premijerno da se upoznaju sa načinom na koji je inovativna formula Mark Big&Style Volume maskare dodatno naglasila umetnički pečat Aninih kolekcija.
Svi ljubitelji mode i šminke imali su priliku da se još jednom uvere u kreativnu moć dobro poznatog tandema i budu deo jedinstvenog modnog iskustva.
Idealizovani i romantični isečci iz tuđih prošlosti pronađeni u starim, odbačenim pismima i razglednicama stranaca, poslužili su kao idealna inspiracija za dve različite kolekcije modne dizajnerke i umetnice Ane Ljubinković.
Kako bi doprineo stvaranju posebne atmosfere, Avon je zahvaljujući pre svega novoj Mark Big&Style Volume maskari, koja pruža fleksibilnost, kontrolu, volumen i mogućnost da se nanese više puta tokom dana, modelima pružio upečatljivi make-up look koji ima snagu da priča priču Aninih kolekcija.
Uz pomoć kreacija koje je Ana pripremila za jesen zimu 2017-2018, beogradska publika mogla je da uroni u ljubavne priče mornara, vojnika, ali i običnih putnika. Intimne priče intezivirane distancom i razdvojenošću čine voljenu ženu idealnom, gotovo eteričnom.
Za ovu priliku, na pisti smo videli i originalne cipele poznatog beogradskog brenda ABO, koje su specijalno dizajnirane kako bi upotpunile kolekciju. Anini modeli, odeveni u vazdušaste karnere, noseći simbole ljubavi u kombinaciji sa novom Avon Mark maskarom, prenosili su posebnu dramatičnost.
Kolekcija za proleće leto 2018, koju su iste večeri gledaoci bili u prilici premijerno da vide, probudila je nostalgiju za vremenom i prostorom koje nismo neposredno doživeli, ali koje smo osetili držeći u rukama stare razglednice. Želeći da im da novi život, Ana Ljubinković je osmislila kolekciju jednostavnih, ravnih i čistih linija, baš kao što je parče papira.
Na siluetama prepoznajemo slike starog Beograda, čitamo nazive ulica koje više ne postoje ili kratke utiske stranaca, koje uz pomoć manekenki sa naglašenim trepavicama koje kriju emocije u očima, imaju snagu da nas na trenutak vrate u prošlost.
“Zadovoljstvo mi je što sam publici istovremeno mogla da predstavim dve različite kolekcije. Moja moda je uvek nešto između modnog dizajna i umetnosti i zato mislim da uvek uspem da kod publike probudim i emocije.
Svaka kolekcija pričala je priču za sebe, svaki detalj na manekenkama doprineo je stvaranju posebne atmosfere, kao i šminka o kojoj se kao i prethodnih puta, brinuo kreativni tim Avona, koji je ponovo uspeo savršeno da oslika priče mojih kreacija i prenese ih na licima svakog modela“- izjavila je Ana Ljubinković nakon revije.
Povezani članci
A1 Srbija dobitnik SAM nagrade „Kampanja od nacionalnog značaja“
Kampanja „Mreža najvažnijih influensera“ prepoznata kao primer društvene odgovornosti
USAID i Impact Hub dodelili 8 grantova preduzetnicama iz južne Srbije
USAID i Impakt Hab dodelili su osam grantova u ukupnoj vrednosti od 35.000 dolara
Dve nagrade za Erste Banku: Liderstvo u inkluziji i borbi protiv klimatskih promena
Erste Banka Srbija osvojila je dva prestižna priznanja na godišnjem CSR & ESG Forumu