Stara pisma i razglednice probudili zaboravljena osećanja
Poznata srpska modna dizajnerka Ana Ljubinković, uz podršku kompanije Avon, ekskluzivno je predstavila dve nove kolekcije, a prisutni su mogli premijerno da se upoznaju sa načinom na koji je inovativna formula Mark Big&Style Volume maskare dodatno naglasila umetnički pečat Aninih kolekcija.
Svi ljubitelji mode i šminke imali su priliku da se još jednom uvere u kreativnu moć dobro poznatog tandema i budu deo jedinstvenog modnog iskustva.
Idealizovani i romantični isečci iz tuđih prošlosti pronađeni u starim, odbačenim pismima i razglednicama stranaca, poslužili su kao idealna inspiracija za dve različite kolekcije modne dizajnerke i umetnice Ane Ljubinković.
Kako bi doprineo stvaranju posebne atmosfere, Avon je zahvaljujući pre svega novoj Mark Big&Style Volume maskari, koja pruža fleksibilnost, kontrolu, volumen i mogućnost da se nanese više puta tokom dana, modelima pružio upečatljivi make-up look koji ima snagu da priča priču Aninih kolekcija.
Uz pomoć kreacija koje je Ana pripremila za jesen zimu 2017-2018, beogradska publika mogla je da uroni u ljubavne priče mornara, vojnika, ali i običnih putnika. Intimne priče intezivirane distancom i razdvojenošću čine voljenu ženu idealnom, gotovo eteričnom.
Za ovu priliku, na pisti smo videli i originalne cipele poznatog beogradskog brenda ABO, koje su specijalno dizajnirane kako bi upotpunile kolekciju. Anini modeli, odeveni u vazdušaste karnere, noseći simbole ljubavi u kombinaciji sa novom Avon Mark maskarom, prenosili su posebnu dramatičnost.
Kolekcija za proleće leto 2018, koju su iste večeri gledaoci bili u prilici premijerno da vide, probudila je nostalgiju za vremenom i prostorom koje nismo neposredno doživeli, ali koje smo osetili držeći u rukama stare razglednice. Želeći da im da novi život, Ana Ljubinković je osmislila kolekciju jednostavnih, ravnih i čistih linija, baš kao što je parče papira.
Na siluetama prepoznajemo slike starog Beograda, čitamo nazive ulica koje više ne postoje ili kratke utiske stranaca, koje uz pomoć manekenki sa naglašenim trepavicama koje kriju emocije u očima, imaju snagu da nas na trenutak vrate u prošlost.
“Zadovoljstvo mi je što sam publici istovremeno mogla da predstavim dve različite kolekcije. Moja moda je uvek nešto između modnog dizajna i umetnosti i zato mislim da uvek uspem da kod publike probudim i emocije.
Svaka kolekcija pričala je priču za sebe, svaki detalj na manekenkama doprineo je stvaranju posebne atmosfere, kao i šminka o kojoj se kao i prethodnih puta, brinuo kreativni tim Avona, koji je ponovo uspeo savršeno da oslika priče mojih kreacija i prenese ih na licima svakog modela“- izjavila je Ana Ljubinković nakon revije.
Povezani članci
Tri četvrtine članica AmCham-a planira povećanje poslovanja i nove investicije u 2025. godini
AmCham kompanije članice umereno su zadovoljne poslovnom klimom u Srbiji
IKEA istraživanje pokazalo je da čak 80% dece u Srbiji povremeno prespava u krevetu roditelja
IKEA veruje da su deca najvažniji ljudi na svetu
A1 Srbija pokrenuo #BoljiOnline platformu za bezbednije i odgovornije korišćenje tehnologije
Kompanija A1 Srbija predstavila je javnosti svoju #BoljiOnline platformu