Sombor obojen u roze na koncertu Sergeja Ćetkovića
Beograd, 30. septembar 2019. – U susret Međunarodnom mesecu borbe protiv raka dojke,kompanija Avon poklonilaje građanima Sombora koncert Sergeja Ćetkovića koji je, zajedno sa brojnom publikom na Trgu Svetog Trojstva, pevao za zdravlje svih žena.
Osim najvećih hitova ovog popularnog pop pevača, Somborci su imali prilike da u opuštenoj atmosferi, u društvu dragih osoba čuju važnu poruku – rak dojke, najčešće maligno oboljenje kod žena, izlečiv je u preko 90% slučajeva ukoliko se otkrije na vreme.
„Veliko mi je zadovoljstvo što smo imali priliku da na ovaj način podsetimo sve žene da brinu o sebi. Drago mi je što smo učestvovali u ovoj ohrabrujućoj priči, zahvaljujući kompaniji Avon, koja se zaista potrudila da oboji Sombor u roze i pošalje jasnu poruku ženama da nema razloga za strah i da u ovoj borbi nisu same. Redovno se pregledajte i živite zdravo i srećno!“ – izjavio je Sergej Ćetković nakon koncerta.
Među gostima koncerta bile su i žene koje su se uspešno izborile sa rakom dojke, a koje danas svojom pričom ukazuju na značaj redovnog obavljanja pregleda i pružaju preko potrebnu iskustvenu podršku ženama obolelim od ove teške bolesti.
„Svakog dana treba da brinemo o svom zdravlju, da osluškujemo telo kada nas boli, da istražimo sve promene i pronađemo uzroke. Jedino tako ćemo utvrditi šta se događa u našem organizmu. Ovakve akcije, kao što je Avon Akcija za borbu protiv raka dojke, skreću pažnju svakome da brine o sebi, da ide na redovne preglede. Za takve ciljeve se u našem Društvu za borbu protiv raka borimo već pola veka i sa istom energijom nastavljamo dalje. Osnaživanje je važno, sa posebnim osvrtom na ono najvažnije – naše zdravlje. “ – poručila je dr Đerđi Šarić, onkolog i predsednica Društva za borbu protiv raka Sombor.
Koncertom „Sombor je roze“ kompanija Avon obeležila je i 15 godina od pokretanja Akcije za borbu protiv raka dojke u Srbiji. Da to bude baš u Somboru omogućile su Avon Dame iz prodajne zone ovog regiona, ostvarivši najveći doprinos fondu Akcije za borbu protiv raka dojke kupovinom proizvoda sa roze vrpcom. Time su pomogle i sledeću Avon donaciju za programe i organizacije koje se bave ovom temom.
Povezani članci
Tri četvrtine članica AmCham-a planira povećanje poslovanja i nove investicije u 2025. godini
AmCham kompanije članice umereno su zadovoljne poslovnom klimom u Srbiji
IKEA istraživanje pokazalo je da čak 80% dece u Srbiji povremeno prespava u krevetu roditelja
IKEA veruje da su deca najvažniji ljudi na svetu
A1 Srbija pokrenuo #BoljiOnline platformu za bezbednije i odgovornije korišćenje tehnologije
Kompanija A1 Srbija predstavila je javnosti svoju #BoljiOnline platformu