Sara Jo ekskluzivno izvela novi hit
Svestrana zvezda muzičke scene, harizmatična i energična Sara Jo u saradnji sa kompanijom Avon održala je ekskluzivni koncert inspirisan snagom lepote i muzike. Fanovi koji su se okupili na platou ispred Ušće Shopping Center-a imali su priliku da uživaju u snažnom vokalu ove pevačice i među prvima čuju njen novi singl „Nemam vremena za to“ uživo.
„Bila sam jako uzbuđena što ću prvi put izvesti novi singl uživo i drago mi je što su reakcije bile tako pozitivne. Ovaj koncert bio je spoj moje dve ljubavi – šminke i muzike, i još jedan u nizu divnih projekata koji su nastali kao deo saradnje sa Avonom. Mark linija šminke, čije sam zaštitno lice, inspiriše me da stalno isprobavam nove boje i stilove, bilo da je u pitanju make-up ili manikir.
Na koncertu sam videla veliki broj devojaka koje takođe vole da eksperimentišu na taj način i ne igraju na sigurno kada je stil u pitanju. To potpuno podržavam, jer upravo je stil način da se izdvojite iz mase i pokažete ono što vas čini posebnim“ – izjavila je Sara Jo.
Vikend promocija okupila je ljubiteljke smelih trendova koje su u ritmu omiljenih hitova Sare Jo imale mogućnost da u potpunosti oslobode svoju kreativnost pomoću široke palete smelih i upečatljivih make-up proizvoda iz sada već prepoznatljive Mark linije.
Svi koji su se odlučili da 10. i 11. jun provedu u inspirativnom okruženju, dobijali su korisne savete beauty stručnjaka koji su za Mark štandom delili tajne savršene šminke i manikira i motivisali prolaznike da uz pomoć zabavnih Boomerang klipova sa prijateljima podele svoja remek-dela.
Povezani članci
Tri četvrtine članica AmCham-a planira povećanje poslovanja i nove investicije u 2025. godini
AmCham kompanije članice umereno su zadovoljne poslovnom klimom u Srbiji
IKEA istraživanje pokazalo je da čak 80% dece u Srbiji povremeno prespava u krevetu roditelja
IKEA veruje da su deca najvažniji ljudi na svetu
A1 Srbija pokrenuo #BoljiOnline platformu za bezbednije i odgovornije korišćenje tehnologije
Kompanija A1 Srbija predstavila je javnosti svoju #BoljiOnline platformu