Sara Jo ekskluzivno izvela novi hit
Svestrana zvezda muzičke scene, harizmatična i energična Sara Jo u saradnji sa kompanijom Avon održala je ekskluzivni koncert inspirisan snagom lepote i muzike. Fanovi koji su se okupili na platou ispred Ušće Shopping Center-a imali su priliku da uživaju u snažnom vokalu ove pevačice i među prvima čuju njen novi singl „Nemam vremena za to“ uživo.
„Bila sam jako uzbuđena što ću prvi put izvesti novi singl uživo i drago mi je što su reakcije bile tako pozitivne. Ovaj koncert bio je spoj moje dve ljubavi – šminke i muzike, i još jedan u nizu divnih projekata koji su nastali kao deo saradnje sa Avonom. Mark linija šminke, čije sam zaštitno lice, inspiriše me da stalno isprobavam nove boje i stilove, bilo da je u pitanju make-up ili manikir.
Na koncertu sam videla veliki broj devojaka koje takođe vole da eksperimentišu na taj način i ne igraju na sigurno kada je stil u pitanju. To potpuno podržavam, jer upravo je stil način da se izdvojite iz mase i pokažete ono što vas čini posebnim“ – izjavila je Sara Jo.
Vikend promocija okupila je ljubiteljke smelih trendova koje su u ritmu omiljenih hitova Sare Jo imale mogućnost da u potpunosti oslobode svoju kreativnost pomoću široke palete smelih i upečatljivih make-up proizvoda iz sada već prepoznatljive Mark linije.
Svi koji su se odlučili da 10. i 11. jun provedu u inspirativnom okruženju, dobijali su korisne savete beauty stručnjaka koji su za Mark štandom delili tajne savršene šminke i manikira i motivisali prolaznike da uz pomoć zabavnih Boomerang klipova sa prijateljima podele svoja remek-dela.
Povezani članci
Predstavljamo listu filmova i serija koje će vam ulepšati novogodišnje praznike
Praznici su pravo vreme za opuštanje i uživanje u toplini doma, period kada se povlačimo iz sveta
Nov izveštaj otkriva hitne potrebe za promenama zakona i podrškom žrtvama nasilja
Doprinos organizacije Fenomena fokusiran je na član 22 Istanbulske konvencije
A1 Srbija dobitnik SAM nagrade „Kampanja od nacionalnog značaja“
Kampanja „Mreža najvažnijih influensera“ prepoznata kao primer društvene odgovornosti