Rezultati poslovanja Komercijalne banke za prvu polovinu 2021. godine
Visoka adekvatnost kapitala i napredak u svim ključnim segmentima poslovanja – rast aktive za 180 miliona evra, odnosno za pet odsto, kreditne aktivnosti od 55 miliona evra što iznosi gotovo tri i po procenta, kao i depozita u iznosu većem od 144 miliona evra ili pet odsto – obeležili su poslovanje Komercijalne banke, članice NLB Grupe u prvoj polovini 2021. godine.
Temelj za ostvarenje poslovnih planova i veoma dobrih rezultata, postavljen je unapređenjem metodologija i procedura u okviru usklađivanja sa stanardima nove matične NLB Grupe, kao i smanjenju portfolija problematičnih kredita za 33 miliona evra, čime je osiguran nastavak rasta kreditne aktivnosti.
Već u prvom kvartalu Komercijalna banka je oborila rekord u jednom od strateških segmenata poslovanja – u realizaciji kredita za stanovništvo, gde je zabeležen skok od čak 36 odsto u odnosu na isti period prethodne godine. Uz to, potvrdila je već tradicionalnu ulogu lidera u finasiranju agrara i nastavila stabilan rast portfolija kredita za privredu.
„Naš najveći kapital je više od milion zadovoljnih klijenata. Stalna želja da opravdamo njihovo poverenje i ovoga puta je bila najbolji vetar u leđa da postignemo odlične rezultate i dokažemo da je ulaskom u NLB porodicu, Komercijalna banka postala još stabilnija i spremnija da se okrene njihovim potrebama. Nastavili smo da se razvijamo kao univerzalna banka sa individualnim i relevantnim rešenjima za svakog pojedinačnog klijenta. Rezultati koje smo zahvaljujući tome postigli, ukazuju da smo na sigurnom putu da ostvarimo projekcije za tekuću godinu, ali i plan da u narednih pet godina postanemo vodeća finansijska institucija u Srbiji“, istakao je Vlastimir Vuković, predsednik Izvršnog odbora Komercijalne banke.
On je dodao da će u skladu sa strateškim opredeljenjem NLB Grupe, Komercijalna banka značajan deo sredstava od neto kamata i naknada preusmeriti u dalji razvoj i širenje spektra ponude digitalnih servisa i usluga, kako bi nastavila dinamičan razvoj ukorak sa savremenim potrebama svojih klijenata.
„Komercijalna banka beleži eksponencijalni rast upotrebe digitalnih servisa i usluga, od gotovo 40 odsto godišnje. Za prvih šest meseci tekuće godine razvili smo i klijentima ponudili potpuno digitalne keš kredite, kao i KombankPay aplikaciju, za još efikasnija i sigurnija plaćanja mobilnim telefonima. U narednom periodu želimo da digitalizujemo i ponudimo što veći broj usluga online, ali i da paralelno sa tim nastavimo da radimo na unapređenju standarda u ekspoziturama, koje ostaju mesto susreta i savetovanja naših klijenata“, naveo je Vuković.
Kao jedna od sistemskih igrača na tržištu Srbije, Komercijalna banka se ove godine pridružila NLB Banci u pružanju sistemske podrške malim biznisima na putu oporavka od ekonomskih posledica pandemije kroz projekat Okvir podrške, kao i proizvođačima organske hrane kroz Organic konkurs. U ovoj godini Banka je otvorila i svoj prvi Kreditno stambeni centar, potpuno jedinstven koncept sveobuhvatne podrške od podnošenja zahteva do realizacije.
Beograd, 25. avgust 2021.
Povezani članci
A1 Srbija dobitnik SAM nagrade „Kampanja od nacionalnog značaja“
Kampanja „Mreža najvažnijih influensera“ prepoznata kao primer društvene odgovornosti
USAID i Impact Hub dodelili 8 grantova preduzetnicama iz južne Srbije
USAID i Impakt Hab dodelili su osam grantova u ukupnoj vrednosti od 35.000 dolara
Dve nagrade za Erste Banku: Liderstvo u inkluziji i borbi protiv klimatskih promena
Erste Banka Srbija osvojila je dva prestižna priznanja na godišnjem CSR & ESG Forumu