Proglašena nova NESCAFÉ 3in1 Generacija!
Beograd, 13. jun 2019 – Drugi po redu nagradni konkurs NESCAFÉ 3in1 Generacija koji je okupio preko stotinu mladih talenata od 16 do 26 godinazvanično je završen. Više od 68.000 ljudi glasalo je za svoje favorite. Publika i stručni žiri odabrali su ovogodišnjih 10 najtalentovanijih pripadnika druge NESCAFÉ 3in1 Generacije koju čine robotičar Željko Popović, fizičar Vuk Radović, klizač Jovan Đorđevič, ilustrator Nikola Trajković, planinar Nikola Terzić, zanatlija Marko Veselinović, stonoteniser Petar Filipović, fotograf Jovan Vasiljević, kompozitorka Anđela Dinić i slikarka i plesačica Milica Smiljković.
Na završnoj svečanosti dobitnicima su uručene nagrade u iznosu od po 2019 evra koje će im pomoći u daljem razvoju i usavršavanju svojih talenata, a novoj NESCAFÉ 3in1 Generaciji podršku su pružili i prošlogodišnji pobednici koji su doprineli stvaranju pravog timskog duha i pozitivne atmosfere. Članovi nove NESCAFÉ 3in1 Generacije sa publikom su rado podelili svoja iskustva i planove za dalje, otkrili šta im je bila inspiracija, ko su im bili uzori i heroji, ali i dali vredne savete svim mladim i talentovanim generacijama u zemlji.
„Divno je gledati kako konkurs koji smo pokrenuli prošle godine prerasta u pravi generacijiski pokret. Svojim entuzijazmom, energijom i svestranošću ovi mladi ljudi još jednom su nas uverili da su ovakvi projekti važni i potrebni našoj zajednici, zbog čega ćemo nastaviti da ih usmeravamo upravo ka njima koji za nas predstavljaju najveću pokretačku snagu ovog društva. I ovog puta, pred nama je zato bio izazovan zadatak, da od 31 najbolje plasiranih izaberemo i podržimo 10 najtalentovanijih, ali verujem da smo u tome uspeli i zajedno sa 68.445 ljudi okupili još jednu jaku NESCAFÉ 3in1 Generaciju najrazličitijih talenata. Iako iza ovog projekta stoji više od 50 ljudi, NESCAFÉ 3in1 Generaciju čini mnogo više od toga – brojna publika koja je svakodnevno podržavala ove mlade entuzijaste, ljubitelji NESCAFÉ 3in1 i 2in1 proizvoda od čije se kupovine u periodu od 1. aprila do 1. juna deo sredstava izdvajao upravo za nagrade, mediji, onlajn zajednica, kao i prošlogodišnji pobednici koji su bili nesebična podrška, pokazavši šta znači igrati u istom timu“, istakla je Sonja Šljivić, brend menadžer NESCAFÉ 3in1.
Nagradni konkurs NESCAFÉ 3in1 Generacija jedan je od projekata kojim kompanija Nestlé pokazuje svoju posvećenost kreiranju perspektivnih lokalnih zajednica. Nestlé, kroz svoje projekte i svakodnevno poslovanje, na brojne načine pomaže mladima da završe obuke, steknu prilike za zaposlenje i dodatne veštine, pa samim tim daju pozitivan doprinos svojoj okolini.
Povezani članci
Tri četvrtine članica AmCham-a planira povećanje poslovanja i nove investicije u 2025. godini
AmCham kompanije članice umereno su zadovoljne poslovnom klimom u Srbiji
IKEA istraživanje pokazalo je da čak 80% dece u Srbiji povremeno prespava u krevetu roditelja
IKEA veruje da su deca najvažniji ljudi na svetu
A1 Srbija pokrenuo #BoljiOnline platformu za bezbednije i odgovornije korišćenje tehnologije
Kompanija A1 Srbija predstavila je javnosti svoju #BoljiOnline platformu