Na događaju ‘Transformacija’ prikupljeno preko pola miliona dinara za Opštu bolnicu u Kraljevu
Humanitarna stand-up motivaciona tribina „TransformaciJA“, koju je organizovala Ana Dornik, NLP master, humanista i motivator, privukla je veliki broj posetilaca. Osim što je bila platforma za deljenje inspirativnih priča o mentalnoj transformaciji, ovaj događaj je imao i značajan humanitarni uticaj. Zahvaljujući velikoj posvećenosti i podršci učesnika i publike, uspešno je prikupljen iznos od preko 550.000 dinara. Ova sredstva su namenjena za opremanje Odseka za onkologiju sa hemioterapijom Opšte bolnice “Studenica” u Kraljevu, čime se pruža značajan doprinos u borbi protiv karcinoma dojke.
Ana Dornik, koja je i sama prošla kroz tešku borbu sa invazivnim, agresivnim karcinomom dojke, ispričala je svoju inspirativnu priču kroz hologramski prikaz, demonstrirajući snagu transformacije, izuzetnu hrabrost i želju za životom. Njena priča, kao i iskustva i znanja drugih istaknutih govornika i motivatora, uključujući Tatjanu Vojtehovski, Žarka Ilića, Stefana Radovića, Ivanu Branković, Ivana Mileusnića, i Aleksu Broćića, obogatila su veče i poslala moćnu poruku o važnosti mentalne transformacije. Jedinstvenosti ovog događaja doprineo je i gost iznenađenja, Srđan Bogićević, neuroistraživač i osnivač NeoUm platforme.
„Ovo veče bilo je za svakoga ko je spreman da napravi iskorak u svoje novo ja. Shvatili smo da promene ne zahtevaju ništa grandiozno. Ne treba da imamo očekivanja i da pridajemo značaj očekivanjima okoline, već put kojim treba da idete je ono što je vama važno. Spremni smo da samo ulažemo u svoje telo, a to je maska – treba da se bavimo i svojim emocijama i duhovnim stanjem“ rekla je Ana Dornik.
Ana Dornik, kao jedna od osnivačica udruženja „Žena uz ženu“ i autorka knjige „Ti si ta“, nastavila je svoju misiju pružanja podrške i inspiracije osobama koje se bore sa karcinomom dojke, kao i promociju prevencije.
Događaj „TransformaciJA“ je postavio nove standarde kada je reč o kombinaciji humanosti, edukacije i motivacije, demonstrirajući kako lične priče i zajednički napori mogu imati transformativan efekat na pojedince i zajednicu.
Povezani članci
A1 Srbija dobitnik SAM nagrade „Kampanja od nacionalnog značaja“
Kampanja „Mreža najvažnijih influensera“ prepoznata kao primer društvene odgovornosti
USAID i Impact Hub dodelili 8 grantova preduzetnicama iz južne Srbije
USAID i Impakt Hab dodelili su osam grantova u ukupnoj vrednosti od 35.000 dolara
Dve nagrade za Erste Banku: Liderstvo u inkluziji i borbi protiv klimatskih promena
Erste Banka Srbija osvojila je dva prestižna priznanja na godišnjem CSR & ESG Forumu