Muškarci na štiklama i ove godine podržali borbu protiv raka dojke
Roze boja i poruke podrške u centru Beograda
Roze boja i poruke podrške obeležili su subotu, 22. oktobra, u centru Beograda, gde se veliki broj ljudi okupio na Ružičastom bazaru koji su Avon, Fond B92 i Ambasada SAD organizovali uz podršku Ministarstva zdravlja i Nacionalne asocijacije lečenih od raka (NALOR), u cilju obeležavanja Međunarodnog meseca borbe protiv raka dojke.
Edukativne radionice, roze štand za manikir i štandovi sa rukotvorinama privukli su pažnju prolaznika, koji su se uključili u događaj kako bi pokazali svoju podršku ovom važnom ženskom pitanju i učestvovali u simboličnoj šetnji Knez Mihailovom ulicom.
Posmatrači su sa velikim oduševljenjem pozdravili hrabre učesnike tradicionalne Muške trke na štiklama, među kojima su bili i igrači Hokejaškog kluba Beograd, koji su se trkali u znak podrške svim ženama koje prolaze kroz dijagnozu raka dojke, ali i onima koje su se uspešno izlečile.
Posetioci Ružičastog bazara imali su priliku i da iz prve ruke od predstavnika zdravstvenih institucija saznaju sve o značaju prevencije i ranog otkrivanja, ali i procesu lečenja od ove opake bolesti, koja svake godine odnese oko 1600 života u Srbiji.
“Želja nam je da motivišemo što veći broj žena da se javi na skrining program, koji ima za cilj rano otkrivanje raka dojke. Od ove opake bolesti svake godine u Srbiji oboli preko 4000 žena, a skrining može da im produži i spasi život.” – izjavio je prof. dr Berislav Vekić, državni sekretar u Ministarstvu zdravlja Republike Srbije.
„Avon akciju za borbu protiv raka dojke smo u Srbiji pokrenuli pre 12 godina, i od tada smo realizovali značajne donacije sa ciljem da obezbedimo najsavremeniju opremu za ranu dijagnostiku i podržimo programe koji podižu svest i pružaju neophodnu obuku ženama u borbi protiv ove bolesti. Najskorija je donacija Kliničkom centru Niš, kojem ćemo ove godine obezbediti značajno unapređen PACS sistem za arhiviranje i upoređivanje zdravstvenih podataka žena pregledanih uz pomoć mobilnog mamografa.“ – izjavila je Elizabet Korobčenko, direktorka kompanije Avon za Srbiju, Crnu Goru, Bugarsku, Albaniju i Makedoniju.
„Ambasada SAD podržava ovu inicijativu ne samo zbog onih koji su izgubili bitku sa rakom dojke, već i da prepozna snagu onih koji su se izborili, ali i onih koji se trenutno bore sa ovom bolešću, i da, zajedno sa partnerima, naglasi važnost redovnih pregleda kao najbitnijeg dela preventive.” – izjavila je Erika Kuenne, ataše za kulturu Ambasade SAD.
“Roze dan, kao i ceo oktobar, imaju posebno mesto u našim srcima. To je mesec u kome najviše nastojimo da pružimo podršku ženama koje se bore sa jednom teškom bolešću i da skrenemo pažnju zajednice na važnost te podrške i neophodnost zajedničke borbe. Veliko nam je zadovoljstvo što se svake godine u ovu manifestaciju uključuju novi ljudi, a posebno nam je drago što su danas sa nama sjajni momci iz Hokejaškog kluba Beograd. Razumevanje, briga i podrška svih, a naročito muškaraca, presudni su na putu ozdravljenja.” – izjavio je Veran Matić, predsednik Upravnog odbora Fonda B92.
Svi građani koji žele da podrže Akciju za borbu protiv raka dojke to mogu učiniti kupovinom Avon proizvoda sa ružičastom vrpcom, od kojih je 100% bruto prihoda namenjeno kupovini najsavremenije opreme za ranu dijagnostiku i programe koji podižu svest i pružaju neophodnu obuku ženama u borbi protiv raka dojke.
Povezani članci
Tri četvrtine članica AmCham-a planira povećanje poslovanja i nove investicije u 2025. godini
AmCham kompanije članice umereno su zadovoljne poslovnom klimom u Srbiji
IKEA istraživanje pokazalo je da čak 80% dece u Srbiji povremeno prespava u krevetu roditelja
IKEA veruje da su deca najvažniji ljudi na svetu
A1 Srbija pokrenuo #BoljiOnline platformu za bezbednije i odgovornije korišćenje tehnologije
Kompanija A1 Srbija predstavila je javnosti svoju #BoljiOnline platformu