M&M’S predstavlja svoju misiju usmerenu ka stvaranju boljeg i inkluzivnijeg sveta
Posmatrajući svet koji nas okružuje, nailazimo na pregršt faktora koji razdvajaju ljude – najčešće se pod njima podrazumevaju razlike poput pola, kulture, rase, etničke pripadnosti.. Da bismo stvorili svet u kome će se svi ljudi osećati jednako i prihvaćeno i međusobno se podržavati, neophodno je da uvažimo i vrednujemo različitosti koje među nama postoje, jer nas upravo one čine jedinstvenim.
U nameri da podstakne prihvatanje i negovanje različitosti među ljudima, kompanija Mars je, kroz jedan od svojih najpoznatijih brendova – M&M’S, najavila globalnu posvećenost stvaranju boljeg i inkluzivnijeg sveta za sve. Nova svrha M&M’S-a uključuje i veliki cilj – pokretanje globalne platforme usmerene na jačanje osećaja pripadnosti za deset miliona ljudi širom sveta do 2025. godine, sa ciljem da se međusobno povežu i podržavaju.
Kao deo ove misije, kreiran je M&M’S FUNd – savetodavni odbor čija je uloga praćenje uticaja brenda na misiju kompanije, koji će ponuditi resurse, mentorstvo, mogućnosti i finansijsku podršku u umetničkom i zabavnom prostoru kako bi ljudi osetili pripadnost.
„U kompaniji Mars čvrsto verujemo da svet koji želimo sutra počinje sa načinom na koji poslujemo danas. Za nas je u tom svetu društvo inkluzivno, a različitosti koje nas čine jedinstvenim se veličaju i čine da se svi ljudi osećaju prihvaćeno. Zato se trudimo da se Mars transformiše i razvija na načine koji potvrđuju našu posvećenost pozitivnom uticaju na društvo, a nova svrha M&M’S-a je još jedan primer kako naši brendovi nastoje da kreiraju svet u kome će svako imati mogućnost da iskoristi svoj puni potencijal.“, istakla je Vanja Vagić, menadžerka korporativnih poslova kompanije Mars.
Kako bi upotpunio svoju misiju i prikazao bolji i inkluzivniji svet, M&M’S prolazi kroz određene promene koje će ljubitelji brenda uočiti u dizajnu, karakteristikama i proizvodima. Kreiran je svež i moderan osvrt na izgled voljenih likova brenda kako bi se naglasila važnost samoizražavanja i moć zajedništva, jer su upravo njihov izgled, ličnost i priče ono što ih čini jedinstvenim predstavnicima današnjeg društva. Kompanija Mars već duži niz godina posvećuje značajnu pažnju društvenim problemima i pitanju inkluzije, kako bi unapredili svoje poslovanje, ali i podigli svest javnosti o izazovima sa kojima se ugrožene grupe susreću na svakodnevnom nivou. To, između ostalog, uključuje posvećenost formiranju rodno balansiranih rukovodećih timova i negovanje poslovnog okruženja u kome se više od 130.000 zaposlenih oseća cenjeno i poštovano, bez obzira na vidljive i nevidljive razlike.
Povezani članci
Predstavljamo listu filmova i serija koje će vam ulepšati novogodišnje praznike
Praznici su pravo vreme za opuštanje i uživanje u toplini doma, period kada se povlačimo iz sveta
Nov izveštaj otkriva hitne potrebe za promenama zakona i podrškom žrtvama nasilja
Doprinos organizacije Fenomena fokusiran je na član 22 Istanbulske konvencije
A1 Srbija dobitnik SAM nagrade „Kampanja od nacionalnog značaja“
Kampanja „Mreža najvažnijih influensera“ prepoznata kao primer društvene odgovornosti