M&M’S predstavlja svoju misiju usmerenu ka stvaranju boljeg i inkluzivnijeg sveta
Posmatrajući svet koji nas okružuje, nailazimo na pregršt faktora koji razdvajaju ljude – najčešće se pod njima podrazumevaju razlike poput pola, kulture, rase, etničke pripadnosti.. Da bismo stvorili svet u kome će se svi ljudi osećati jednako i prihvaćeno i međusobno se podržavati, neophodno je da uvažimo i vrednujemo različitosti koje među nama postoje, jer nas upravo one čine jedinstvenim.
U nameri da podstakne prihvatanje i negovanje različitosti među ljudima, kompanija Mars je, kroz jedan od svojih najpoznatijih brendova – M&M’S, najavila globalnu posvećenost stvaranju boljeg i inkluzivnijeg sveta za sve. Nova svrha M&M’S-a uključuje i veliki cilj – pokretanje globalne platforme usmerene na jačanje osećaja pripadnosti za deset miliona ljudi širom sveta do 2025. godine, sa ciljem da se međusobno povežu i podržavaju.
Kao deo ove misije, kreiran je M&M’S FUNd – savetodavni odbor čija je uloga praćenje uticaja brenda na misiju kompanije, koji će ponuditi resurse, mentorstvo, mogućnosti i finansijsku podršku u umetničkom i zabavnom prostoru kako bi ljudi osetili pripadnost.
„U kompaniji Mars čvrsto verujemo da svet koji želimo sutra počinje sa načinom na koji poslujemo danas. Za nas je u tom svetu društvo inkluzivno, a različitosti koje nas čine jedinstvenim se veličaju i čine da se svi ljudi osećaju prihvaćeno. Zato se trudimo da se Mars transformiše i razvija na načine koji potvrđuju našu posvećenost pozitivnom uticaju na društvo, a nova svrha M&M’S-a je još jedan primer kako naši brendovi nastoje da kreiraju svet u kome će svako imati mogućnost da iskoristi svoj puni potencijal.“, istakla je Vanja Vagić, menadžerka korporativnih poslova kompanije Mars.
Kako bi upotpunio svoju misiju i prikazao bolji i inkluzivniji svet, M&M’S prolazi kroz određene promene koje će ljubitelji brenda uočiti u dizajnu, karakteristikama i proizvodima. Kreiran je svež i moderan osvrt na izgled voljenih likova brenda kako bi se naglasila važnost samoizražavanja i moć zajedništva, jer su upravo njihov izgled, ličnost i priče ono što ih čini jedinstvenim predstavnicima današnjeg društva. Kompanija Mars već duži niz godina posvećuje značajnu pažnju društvenim problemima i pitanju inkluzije, kako bi unapredili svoje poslovanje, ali i podigli svest javnosti o izazovima sa kojima se ugrožene grupe susreću na svakodnevnom nivou. To, između ostalog, uključuje posvećenost formiranju rodno balansiranih rukovodećih timova i negovanje poslovnog okruženja u kome se više od 130.000 zaposlenih oseća cenjeno i poštovano, bez obzira na vidljive i nevidljive razlike.
Povezani članci
Tri četvrtine članica AmCham-a planira povećanje poslovanja i nove investicije u 2025. godini
AmCham kompanije članice umereno su zadovoljne poslovnom klimom u Srbiji
IKEA istraživanje pokazalo je da čak 80% dece u Srbiji povremeno prespava u krevetu roditelja
IKEA veruje da su deca najvažniji ljudi na svetu
A1 Srbija pokrenuo #BoljiOnline platformu za bezbednije i odgovornije korišćenje tehnologije
Kompanija A1 Srbija predstavila je javnosti svoju #BoljiOnline platformu