
Lansiran novi brend na regionalnom komunikacionom tržištu: Central Point Adria
Beograd/Srbija, Zagreb/Hrvatska, 22. novembra 2022 – Agencije Olaf&McAteer iz Beograda i Dialog komunikacije iz Zagreba lansirale su novi brend na regionalnom komunikacionom tržištu pod nazivom Central Point Adria.
Central Point Adria predstavlja regionalni hub za pružanje usluga komunikacionog menadžmenta u Adriatic regiji i pokriva, osim Srbije i Hrvatske, još šest tržišta – Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru, Kosovo*, Severnu Makedoniju i Albaniju.
Klijentima omogućava dubinski uvid u regionalna tržišta, kombinovani know-how agencija i mogućnost optimizacije resursa, a radi na SPOC (Single Point Of Contact) principu. To znači da klijenti, u skladu sa sopstvenom organizacionom šemom, biraju hoće li vođenje komunikacije u regiji prepustiti timovima u Beogradu ili Zagrebu.
Ljiljana Boljanović, direktorka agencije Olaf&McAteer, izjavila je: „Više od 15 godina saradnje na sličnim projektima pomoglo nam je da prepoznamo šta je regionalnim klijentima potrebno. Oni žele da njihovi komunikacioni projekti u Adriatic regiji budu efikasni u pogledu kapaciteta i resursa, bolje koordinirani, s dodatom vrednošću koja proizilazi iz sinergije uigranih timova u Zagrebu i Beogradu. Prednost naše platforme je ne samo u odličnom poznavanju prilika na ovom području, već i u velikom broju komunikacionih kilometara koje smo prešli zajedno sa drugim partnerima u regiji. Dakle, umesto da klijenti traže pet ili šest agencija u regiji, angažujući jednu dobijaju mrežu kojom se upravlja iz jednog centra. Central Point Adria samo daje okvir onom što već radimo duže od jedne decenije. Zato smo „ready to go“, odmah.“
Marina Čulić Fischer, direktorka agencije Dialog komunikacije, dodala je: „Ponosni smo što smo naše dugogodišnje partnerstvo s kolegama i prijateljima iz Olafa preneli u saradnju koja će kako nama, tako i našim klijentima, pružiti mogućnost daljeg razvoja i napretka. Vidimo veliki potencijal u regionalnom povezivanju. Central Point Adria predstavlja priliku za efikasniju komunikaciju naših partnera i otvara niz novih poslovnih mogućnosti.“
*U skladu sa Rezolucijom 1244.
Povezani članci
A1 Srbija predstavila edukativnu igricu za bezbednost dece na internetu
Ova inicijativa deo je šire ESG strategije A1, usmerene ka etičkoj upotrebi tehnologije
Erste Grupa: Snažan operativni rezultat u prvom kvartalu
Dobri operativni rezultati u osnovnom poslovanju u prvom kvartalu 2025. godine
Erste Bank a.d. Novi Sad: Rast kreditne aktivnosti i u prvom kvartalu 2025. godine
Erste Bank a.d. Novi Sad nastavlja da bude pouzdan partner građanima i privredi Srbije