Kompanija Mars pokreće kampanju #HereToBeHeard u borbi za rodnu ravnopravnost
Mišljenja žena širom sveta o stvaranju bolje budućnosti biće analizirana na Univerzitetu u Oksfordu
Beograd, 09. februar 2021 – U okviru svoje dugogodišnje borbe za rodnu ravnopravnost, kompanija Mars predstavila je novu globalnu kampanju #HereToBeHeard, kako bi zajedno sa ženama širom sveta doprinela stvaranju pravednog poslovnog okruženja u kom će sve žene imati jednake šanse za uspeh i prosperitet.
Kampanja #HereToBeHeard pokrenuta je u okviru programa „Full Potential“ kako bi omogućila prevazilaženje različitosti i postizanje jednakosti na radnim mestima, tržištu, kao i u svim zajednicama širom sveta. Na posebnoj internet stranici Beheard.Mars.com, kompanija Mars ističe koliko je svaki glas značajan za oblikovanje budućnosti, pozivajući sve žene da podele svoje mišljenje i kažu šta je potrebno uraditi za postizanje ravnopravnosti. Prikupljena mišljenja biće deo globalne studije koja će biti podeljena sa čitavim svetom i poslužiti za razvoj aktivnosti i inicijativa usmerenih ka stvaranju jednakih mogućnosti za sve.
„Kroz kampanju #HereToBeHeard želimo da pokrenemo aktivnosti koje će obezbediti bolju budućnost, i da budemo sigurni da će se glas svake žene čuti, a zatim biti pretočen u stvaran plan za postizanje ravnopravnosti. Žene su oduvek igrale važnu ulogu u poslovanju kompanije Mars, ali imamo još mnogo toga da uradimo… Težimo da u našem lancu vrednosti što više osnažimo žene sa kojima radimo i sarađujemo. Rasprostranjenost nejednakosti u društvu zahteva brzo i delotvorno reagovanje, a verujem da poslovna zajednica zapravo može imati presudan uticaj i doneti pozitivne promene.“ – izjavila je Viktorija Mars, članica Upravnog odbora kompanije Mars i ambasadorka „Full Potential“ programa.
Početna faza kampanje #HereToBeHeard predviđena je za mart ove godine, a glasovi i poruke koje se prikupljaju već sada, biće analizirani na Univerzitetu u Oksfordu. Rezultati istraživanja će tokom leta biti objavljeni u okviru oksfordske studije, i poslužiće kao neophodne smernice koje kompanija Mars može da uvrsti u planove za dalju realizaciju aktivnosti usmerenih ka osnaživanju žena.
Profesor Endrju Stiven, saradnik dekana Univerziteta u Oksfordu, izjavio je: „Izuzetno nam je drago što imamo priliku da sa kompanijom Mars radimo na kampanji #HereToBeHeard, jer smatramo da ćemo zajedničkim delovanjem doprineti postizanju jednakosti. Nadamo se da će rezultati naše saradnje i istraživanja još dugo predstavljati korisne i značajne smernice za javnost, poslovne i sve druge zajednice širom sveta.“
Negujući ravnopravnost i vrednujući različitost, Mars nastoji da stvori ravnomernu zastupljenost polova i pruža ujednačene zarade za više od 130.000 zaposlenih. U regionu UBBAI, kom pripada Srbija, kao i 14 drugih tržišta, žene čine više od 46% zaposlenih, dok je na rukovodećim pozicijama čak 75% žena. Kroz saradnju sa humanitarnom organizacijom „CARE“, aktivnosti su usmerene ka ženama u zajednicama koje su deo lanca snabdevanja. Istovremeno, sa Ujedinjenim nacijama, kompanija Mars radi na otklanjanju rodnih stereotipa u svojim reklamama i oglašavanju.
Sada, uz snažnu poruku „Želimo da čujemo tvoj glas!“, kompanija Mars poziva na pokretanje promena na stranici Beheard.Mars.com i započinjanje razgovora kroz kampanju #HereToBeHeard.
Povezani članci
Predstavljamo listu filmova i serija koje će vam ulepšati novogodišnje praznike
Praznici su pravo vreme za opuštanje i uživanje u toplini doma, period kada se povlačimo iz sveta
Nov izveštaj otkriva hitne potrebe za promenama zakona i podrškom žrtvama nasilja
Doprinos organizacije Fenomena fokusiran je na član 22 Istanbulske konvencije
A1 Srbija dobitnik SAM nagrade „Kampanja od nacionalnog značaja“
Kampanja „Mreža najvažnijih influensera“ prepoznata kao primer društvene odgovornosti