Kompanija Mars najavila postizanje nulte emisije gasova sa efektom staklene bašte do 2050. godine
U okviru Plana održivosti kroz generacije i svoje dugugodišnje posvećenosti borbi za zdravu planetu, kompanija Mars, koja stoji iza nekih od najomiljenijih svetskih brendova (Snickers, Twix, M&M’s, Orbit, Dove, Pedigree, Whiskas), najavila je posvećenost postizanju nulte emisije štetnih gasova sa efektom staklene bašte u svom lancu vrednosti, do 2050. godine, imajući u vidu najnovije podatke i upozorenja.
Nakon objavljivanja najveće studije o klimatskim promenama koju je izradio Međuvladin panel o klimatskim promenama (IPCC) u julu i aktuelnih zaključaka sa klimatskog samita COP26 u Glazgovu, stručnjaci poručuju da je ključno ubrzati aktivnosti usmerene ka stabilizovanju porasta globalne temperature, kako bi bio ograničen na 1,5°C.
„Kako bismo ostvarili značajna poboljšanja na ovom polju, ciljevi kompanije Mars obuhvataju kontrolu čitavog našeg delovanja – od toga kako nabavljamo sirovine do načina na koji potrošači konzumiraju naše proizvode. Želimo da svaki deo svog lanca poslovanja neodložno usmerimo ka promenama, ostvarimo važne pojedinačne korake i sagledamo ih na svakih pet godina, tako da sve što radimo bude dobro i za naše poslovanje i za svet koji ostavljamo budućim generacijama. Uz saradnju sa svim našim zaposlenima, partnerima, dobavljačima, kupcima i potrošačima, čvrsto verujemo da je ovako veliki izazov moguće postići.“ – izjavio je Predrag Milinčić, regionalni direktor za Mars Balkan.
Kako je najavljeno iz kompanije, novi ciljevi zasnovani na naučnim istraživanjima kreirani su sa fokusom na apsolutno smanjenje emisija, uključujući sve emisije iz opsega 3, kao što su indirektne emisije (npr. poslovna putovanja, emisije kupaca, upotreba proizvoda), sprečavanje krčenja šuma u čitavom lancu snabdevanja, povezivanje plata sa uspehom u smanjenju emisija, i inspirisanje preko 20.000 dobavljača da preduzmu mere i postave značajne ciljeve u vezi sa klimatskim promenama.
Oslanjajući sa na prethodno obećanje Marsa da će smanjiti emisije u svom lancu vrednosti za 67% do 2050. godine, ova najava potvrđuje njihov kratkoročni cilj za smanjenje emisija za 27% do 2025. godine. Istovremeno, prognozira se da će omiljeni brend za ishranu kućnih ljubimaca Royal Canin, biti prvi iz Mars asortimana koji će dostići neutralni karbonski otisak do 2022. godine.
Beograd, 10. novembar 2021.
Povezani članci
Tri četvrtine članica AmCham-a planira povećanje poslovanja i nove investicije u 2025. godini
AmCham kompanije članice umereno su zadovoljne poslovnom klimom u Srbiji
IKEA istraživanje pokazalo je da čak 80% dece u Srbiji povremeno prespava u krevetu roditelja
IKEA veruje da su deca najvažniji ljudi na svetu
A1 Srbija pokrenuo #BoljiOnline platformu za bezbednije i odgovornije korišćenje tehnologije
Kompanija A1 Srbija predstavila je javnosti svoju #BoljiOnline platformu