Kompanija Gorenje dobitnik priznanja „Najbolje iz Srbije 2017“
Beograd, 06. jun 2018 – Na tradicionalnoj, trinaestoj po redu, manifestaciji “Najbolje iz Srbije”, u organizaciji Privredne komore Srbije i Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, kompanija Gorenje ponela je priznanje za “Najbolji robni brend” u 2017. godini u kategoriji: “Proizvodi za kuću i trajna potrošna dobra”, za rashladne aparate proizvedene u fabrici u Valjevu.
“Fabrika rashladnih aparata u Valjevu ulazi u svoju 13. godinu poslovanja, sa preko 1500 zaposlenih i impozantnom cifrom od preko pet miliona proizvedenih frižidera koji su plasirani na tržište Srbije, Evrope i sveta. Priznanje za najbolji robni brend potvrda je kvaliteta, ali i poverenja koje su nam svojim glasovima ukazali potrošači. Ujedno, ona je i rezultat zalaganja i velike posvećenosti svih zaposlenih, ali i naših dobavljača. U periodu koji je pred nama, očekuje nas dalji rast u svim segmentima sa novoizabranim strateškim partnerom, Hajsens Grupom, jednom od tehnološki najnaprednijih kompanija na svetu. Hajsens Grupa istakla je svoju posvećenost poštovanju principa lojalnosti i integriteta, daljem razvijanju postojećih Gorenje brendova i primeni najsavremenijih proizvodnih tehnologija i globalnih kanala za jačanje i širenje Gorenja. Sa Hajsensom dobijamo stabilnog i strateškog partnera sa kojim ćemo deliti resurse, znanje i iskustvo koje i jedni i drugi posedujemo, svako u svojoj oblasti, izjavila je Stanka Pejanović, generalna direktorka kompanije Gorenje Beograd.
Gorenje Grupa je jedan od vodećih evropskih proizvađača aparata za domaćinstvo, sa tradicijom dugom skoro 70 godina. Zbog originalnog dizajna, robna marka Gorenje, u svetu prepoznatljiva po kvalitetu i jednostavnom upravljanju, danas predstavlja nov trend u opremanju doma.
Na tržištu Srbije kompanija je prisutna sa 17 prodajnih Gorenje Studio salona, rasprostranjenom servisnom mrežom i tri fabrike u Valjevu, Staroj Pazovi i Zaječaru.
Povezani članci
Tri četvrtine članica AmCham-a planira povećanje poslovanja i nove investicije u 2025. godini
AmCham kompanije članice umereno su zadovoljne poslovnom klimom u Srbiji
IKEA istraživanje pokazalo je da čak 80% dece u Srbiji povremeno prespava u krevetu roditelja
IKEA veruje da su deca najvažniji ljudi na svetu
A1 Srbija pokrenuo #BoljiOnline platformu za bezbednije i odgovornije korišćenje tehnologije
Kompanija A1 Srbija predstavila je javnosti svoju #BoljiOnline platformu