Kompanija A1 Srbija dobitnik uglednog priznanja “Fer sa potrošačem”
Nacionalna organizacija potrošača Srbije dodelila je danas sertifikat “Fer sa potrošačem” kompaniji A1. Ovo prestižno priznanje koje se u Srbiji dodeljuje drugu godinu za redom, pokazatelj je uzajamnog poverenja između kompanije i potrošača, dobre prakse u odnosima sa potrošačima i posvećenosti vrhunskom korisničkom iskustvu.
Ovaj sertifikat se dodeljuje kompanijama koje pružaju dodatnu vrednost i ispunjavaju odgovarajuće kriterijume u šest različitih oblasti: zaštita bezbednosti i zdravlja potrošača; primena poštene poslovne prakse u oglašavanju i zaključivanju ugovora; odnosi sa potrošačima i rešavanje žalbi; zaštita ličnih podataka i privatnosti potrošača; edukacija i informisanje potrošača i savesna i održiva potrošnja. Sertifikat važi dve godine, a dobitnici svojim daljim poslovnim zaslugama mogu da ga produže ili izgube.
Sertifikat „Fer sa potrošačem“ je kompaniji ispred NOPS-a uručio gospodin Zoran Nikolić i tom prilikom istakao njegovu važnost, kako za kompanije, tako i za potrošače. „Svaka kompanija mora da ispuni određene kriterijume kako bi dobila sertifikat, a u prvi plan se stavlja odnos prema potrošačima, ne samo u oblasti zaštite, već i dodatim vrednostima koje kompanije nude“ izjavio je Nikolić, potpredsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije.
Priznanje je u ime kompanije A1 primila glavna direktorka za prodaju i zadovoljstvo korisnika A1 Srbija, Branka Pudrlja Durbaba: „Vrhunsko korisničko iskustvo je jedan od osnovnih principa poslovanja kompanije A1 Srbija od prvog dana i veoma smo ponosni što je priznanje „Fer sa potrošačem“ pripao nama, imajući u vidu visoke kriterijume koje sertifikat propisuje. Kada ste posvećeni, aktivno slušate tržište, iskreno vam je stalo i nastojite da budete korak ispred, korisnici to osećaju i cene. Verujem da je, između ostalog, to jedan od razloga zbog kog je A1 već dve godine zaredom mreža u koju prelazi najveći broj ljudi“.
Sertifikat “Fer sa potrošačem” razvijen je u okviru projekta “Razvoj partnerstva između civilnog društva i poslovnog sektora” koji je realizovala mreža potrošačkih organizacija Jugoistočne Evrope – “ConWeb”, a koju pored NOPS-a, sačinjavaju još i Organizacija potrošača Makedonije (OPM) i Centar za zaštitu potrošača Crne Gore (CEZAP), uz finansijsku podršku Balkanske mreže za razvoj civilnog društva (BCSDN) i Švedske agencije za međunarodni razvoj i saradnju (SIDA).
Povezani članci
Održivo partnerstvo između kompanija i zaštićenih područja za očuvanje biodiverziteta
Poseta zaštićenom području Ludaško jezero u okviru projekta „Zajedno za životnu sredinu“
Napredak u svim aspektima poslovanja za najbržu mobilnu mrežu u Srbiji
A1 Srbija u 2022. ostvarila uspešan balans u rastu prihoda i korisnika u svim aspektima poslovanja
vivo X90 Pro – vodeći uređaj za mobilnu fotografiju stiže u Srbiju
Kompanija vivo najavila je dolazak svog najnovijeg flagship modela vivo X90 Pro u Evropu