Kompanija A1 dovela Erin Brokovič u Beograd
A1 Talk, ekskluzivna konferencija za poslovnu zajednicu, okupila je ove godine više od 150 vodećih kompanija i ekoloških stručnjaka u Silosima, jednom od simbola ekološki osvešćenog Beograda. Specijalna gošća bila je Erin Brokovič, čuvena ekološka aktivistkinju prema čijoj pravnoj borbi za očuvanje životne sredine i javnog zdravlja je snimljen Oskarom nagrađeni film. Organizacijom ovog jedinstvenog događaja kompanija A1 Srbija želi da utiče na dalji razvoj društvene svesti o značaju zaštite životne sredine i ostvari dubok i trajan uticaj na pitanja održivosti zajednica u Srbiji.
Zabrinjavajući kvalitet vazduha, poplave i visoke temperature samo su deo posledica klimatskih promena sa kojima se suočavamo. Prosečna letnja temperatura porasla je za 2,4°C u odnosu na period 1961-1990*1. Pojedini gradovi iz Srbije se svake godine nađu među najzagađenijim u Evropi i svetu, dok tokom letnjeg perioda sve češća pojava postaju poplave koje prouzrokuju značajnu materijalnu štetu i ugrožavaju živote.
Na globalnom nivou, kompanije su i dalje institucije kojima se najviše veruje i od kojih se očekuje da se aktivno uključe u rešavanje ekoloških i socijalnih pitanja*2. Tome u prilog ide i podatak da blizu 70 odsto stanovnika Srbije smatra da je očuvanje zdrave životne sredine važnije od ekonomskog rasta*3.
„Šansa za promenu zavisi od svih nas. Osmislite plan, budite realni i transparentni u vezi sa realizacijom i vremenom koje je potrebno da postignete ciljeve, implementirajte nove ideje i budite spremni. Kompanije apsolutno mogu da ostvare veliki profit ulaganjem u životnu sredinu i usudiću se da kažem, dodatno ga uvećaju tako što će doprineti kreiranju bezbednog, čistog i zdravog okruženja za generacije koje dolaze“ – poručila je Erin Brokovič, predsednica kompanije Brokovich Research & Consulting i radi na eko – motivisanim projektima širom sveta.
Biznis zajednice u Srbiji i regionu su aktivni članovi društva i imaju značajan uticaj na njega. Sa velikim uticajem dolazi i velika odgovornost, ali i mogućnost za pokretanje pozitivnih promena. „Nužno je da kompanije postave energetsku efikasnost kao prioritet, okrenu se održivim izvorima energije, cirkularnoj ekonomiji i transparentnim upravljanjem lancem snabdevanja. Podjednako važno je zalaganje za usvajanje jačih propisa u ovoj oblasti i motivisanje šireg društva na sprovođenje ekoloških praksi koje doprinose održivosti. Očuvanje životne sredine je zajednička misija. Samo zajedno, usaglašavajući svoje strategije i lokalne aktivnosti možemo postići željene rezultate i uticati na promene u većoj razmeri“ – istakao je Dejan Turk, generalni direktor A1 Srbija i A1 Slovenija.
Povezani članci
Tri četvrtine članica AmCham-a planira povećanje poslovanja i nove investicije u 2025. godini
AmCham kompanije članice umereno su zadovoljne poslovnom klimom u Srbiji
IKEA istraživanje pokazalo je da čak 80% dece u Srbiji povremeno prespava u krevetu roditelja
IKEA veruje da su deca najvažniji ljudi na svetu
A1 Srbija pokrenuo #BoljiOnline platformu za bezbednije i odgovornije korišćenje tehnologije
Kompanija A1 Srbija predstavila je javnosti svoju #BoljiOnline platformu