Kako se postaje lider? Dobar student + mentorski program = uspešan menadžer
I ove godine, pete u nizu, dvadeset studenata završnih godina fakulteta ili master studija i njihovi mentori u okviru „AmChamps“ mentorskog programa Američke privredne komore (AmCham) posetili su vodeće kompanije u Srbiji. Ovoga puta vrata su otvorilii Ball Beverage Packaging Europe i Coca-Cola HBC Srbija i budućim mladim liderima omogućili da se iz prve ruke upoznaju sa njihovim poslovanjem na srpskom tržištu.
Godišnji edukativni program AMCHAMPS SRBIJA – MLADI LIDERI PROMENE pokrenuo je AmCham 2014.godine, sa idejom da se kroz sinergiju akademskog i korporativnog sektora pomogne edukacija i razvoj mladih ljudi – lidera koji će u periodu pred nama voditi poslovnu zajednicu u Srbiji.
Ovaj program omogućava studentima i menadžerima da kroz rad u mentorskim parovima steknu nova znanja, razviju poslovne veštine i sposobnosti koje će im pomoći u snalaženju na tržištu rada. Tokom godinu dana učesnici programa prisustvuju radionicama i predavanjima na kojima, osim saveta, dobijaju konkretne zadatke i projekte.
Nakon obilaska fabrike limenki za piće Ball Beverage Packaging Europe, koja svoje proizvode izvozi na više od 20 tržišta, sa budućim mladim lidera razgovarao je Branislav Savić, generalni direktor fabrike: „AmChamps program daje priliku mladim talentovanim ljudima da kroz saradnju sa vrhunskim profesionalcima, ubrzano postanu lideri, što mi kao kompanija negujemo već 13 godina, koliko poslujemo u Srbiji.“
U fabrici Coca Cola HBC Srbija, studente je dočekao Aleksandar Ružević, generalni direktor kompanije. On je sa njima razgovarao o svojim karijernim počecima, ali i mogućnostima za profesionalno usavršavanje. „Veoma se radujemo što možemo danas u prostorijama kompanije Coca-Cola HBC Srbija da ugostimo petu generaciju AmChamps polaznika. Mi već tradicionalno podržavamo ovaj jedinstven edukativni program namenjen mladim liderima i to ne samo kao članica Američka privredne komore, već i kao kompanija koja dugi niz godina i sama ulaže napore da osnaži i motiviše mlade ljude da kreiraju svoj poslovni identitet i postanu konkurentni na tržištu rada.“
Kroz program stručnog usavršavanja i profesionalnog razvoja, AmChamps, prošlo je 200 mladih ljudi – menadžera i studenata.
Povezani članci
Predstavljamo listu filmova i serija koje će vam ulepšati novogodišnje praznike
Praznici su pravo vreme za opuštanje i uživanje u toplini doma, period kada se povlačimo iz sveta
Nov izveštaj otkriva hitne potrebe za promenama zakona i podrškom žrtvama nasilja
Doprinos organizacije Fenomena fokusiran je na član 22 Istanbulske konvencije
A1 Srbija dobitnik SAM nagrade „Kampanja od nacionalnog značaja“
Kampanja „Mreža najvažnijih influensera“ prepoznata kao primer društvene odgovornosti