Kako se postaje lider? Dobar student + mentorski program = uspešan menadžer
I ove godine, pete u nizu, dvadeset studenata završnih godina fakulteta ili master studija i njihovi mentori u okviru „AmChamps“ mentorskog programa Američke privredne komore (AmCham) posetili su vodeće kompanije u Srbiji. Ovoga puta vrata su otvorilii Ball Beverage Packaging Europe i Coca-Cola HBC Srbija i budućim mladim liderima omogućili da se iz prve ruke upoznaju sa njihovim poslovanjem na srpskom tržištu.
Godišnji edukativni program AMCHAMPS SRBIJA – MLADI LIDERI PROMENE pokrenuo je AmCham 2014.godine, sa idejom da se kroz sinergiju akademskog i korporativnog sektora pomogne edukacija i razvoj mladih ljudi – lidera koji će u periodu pred nama voditi poslovnu zajednicu u Srbiji.
Ovaj program omogućava studentima i menadžerima da kroz rad u mentorskim parovima steknu nova znanja, razviju poslovne veštine i sposobnosti koje će im pomoći u snalaženju na tržištu rada. Tokom godinu dana učesnici programa prisustvuju radionicama i predavanjima na kojima, osim saveta, dobijaju konkretne zadatke i projekte.
Nakon obilaska fabrike limenki za piće Ball Beverage Packaging Europe, koja svoje proizvode izvozi na više od 20 tržišta, sa budućim mladim lidera razgovarao je Branislav Savić, generalni direktor fabrike: „AmChamps program daje priliku mladim talentovanim ljudima da kroz saradnju sa vrhunskim profesionalcima, ubrzano postanu lideri, što mi kao kompanija negujemo već 13 godina, koliko poslujemo u Srbiji.“
U fabrici Coca Cola HBC Srbija, studente je dočekao Aleksandar Ružević, generalni direktor kompanije. On je sa njima razgovarao o svojim karijernim počecima, ali i mogućnostima za profesionalno usavršavanje. „Veoma se radujemo što možemo danas u prostorijama kompanije Coca-Cola HBC Srbija da ugostimo petu generaciju AmChamps polaznika. Mi već tradicionalno podržavamo ovaj jedinstven edukativni program namenjen mladim liderima i to ne samo kao članica Američka privredne komore, već i kao kompanija koja dugi niz godina i sama ulaže napore da osnaži i motiviše mlade ljude da kreiraju svoj poslovni identitet i postanu konkurentni na tržištu rada.“
Kroz program stručnog usavršavanja i profesionalnog razvoja, AmChamps, prošlo je 200 mladih ljudi – menadžera i studenata.
Povezani članci
A1 Srbija dobitnik SAM nagrade „Kampanja od nacionalnog značaja“
Kampanja „Mreža najvažnijih influensera“ prepoznata kao primer društvene odgovornosti
USAID i Impact Hub dodelili 8 grantova preduzetnicama iz južne Srbije
USAID i Impakt Hab dodelili su osam grantova u ukupnoj vrednosti od 35.000 dolara
Dve nagrade za Erste Banku: Liderstvo u inkluziji i borbi protiv klimatskih promena
Erste Banka Srbija osvojila je dva prestižna priznanja na godišnjem CSR & ESG Forumu