Kad je najteže, izađeš na teren i pobediš!
Nakon svakog intenzivnog i izazovnog perioda, a onda i određene vremenske distance, korisno je osvrnuti se, analizirati i staviti na papir najjače utiske.
Period iza nas sigurno je jedan od tih, a osvrt je, ne slučajno, napravljen poređenjem sa sportom. Prvenstveno zato što ukazuje na izazov budući da smo tako svemu pristupali, ali i zato što je sportski teren poput pozornice na kojoj se sve jasno vidi – šta štima, a šta ne, baš kao što to pokazuju krizne situacije.
Kako smo ušli u ovaj težak meč?
Ova utakmica, za koju nikome nije ostavljeno dovoljno vremena za pripremu, a koja je posvedočila kakav smo tim izgradili svih ovih godina, koliko naši klijenti veruju u nas kada je najteže i imamo li mrežu saradnika na koju se možemo baš uvek osloniti, zapravo je pokazala da se za nju spremamo svakog radnog dana.
Jasno i precizno definisane i usvojene vrednosti i pravila ponašanja na kojima organizacija insistira i koje su deo njene korporativne kulture bile su u ovoj teškoj, ali toliko važnoj utakmici poput uvežbanih akcija za koje je došao trenutak da se isprobaju u igri, a poverenje ključno da sve i uspe.
Korporativna kultura doprinela je da bezbednost zaposlenih bude na prvom mestu, da se na nove okolnosti, kojih je itekako bilo, odgovori na pravi i pravovremeni način i tako očuva sve što smo do sada gradili, kao i da se pruži pomoć onima koji su bili najugroženiji.
Sa druge strane poverenje – u kolegu saigrača, vođu tima iliti trenera, ali i sa druge strane poverenje naših najvernijih navijača, poštovanih klijenta zbog kojih se i igra ova utakmica.
Nismo sebi dopuštali da propustimo niti jednu priliku, to ne činimo ni u svakodnevnom poslovanju, a kamoli u ovim, kako ih mnogi nazivaju istorijskim vremenima. Morali smo da reagujemo u sekundi, jer već u sledećoj pravila mogu biti drastično promenjena. Bilo da su u pitanju medijski upiti, lokalizacija globalne kampanje, uručenje donacije ili neka akcija na digitalu.
Na poluvremenu smo odlučili da još snažnije krenemo u napad!
Budnije nego ikada pratila se svaka nova informacija, iz dana u dan „ispipavao puls“ u javnosti, medijima, među blogerima, razmatrao njihov uticaj na poslovanje i imidž klijenta i skretala pažnja klijenta na one najrelevantnije. Za naše klijente pripremali smo nedeljne newslettere u kojima su na jednom mestu imali sve što je važno da znaju u domenu komunikacija, kao i savete i preporuke šta i kako dalje.
Sve je to doprinelo da na testu budu i uigranost, brzina, izdržljivost, timski duh, poverenje, motivacija, snaga i spremnost svake karike.
Iako su svima misli bile usmerene i na dešavanja izvan „sale“ – ka roditeljima, dragim starijim osobama kojima je bila potrebna pomoć, nekim značajnim životnim projektima koji nisu mogli da stanu, ili su morali da igraju držeći za ruku svoju najverniju publiku predškolskog i školskog uzrasta, posvećenost, odgovornost i ljubav prema ovoj našoj „igri“ presudili su nama u korist.
Šta se dešava posle žvižduka za kraj utakmice?
Sada kada je utakmica polako iza nas, i iako detaljnije analize tek predstoje, možemo reći da smo zadovoljni odigranim.
Naše „mlade nade“ premašile su sva očekivanja i bili stabilna podrška i u odbrani i napadu, seniori izvodili dogovorene akcije na terenu bez greške, stratezi su vodili bez „pada“ u igri, naši klijenti verovali u nas, a svi partneri bili dodatni zlata vredan igrač.
Naravno, uvek može bolje, pripreme za sledeću sezonu i sledeća iskušenja koja će, neumitno, doći u ovom ili onom obliku, uveliko su u toku, a olakšavajući faktor je znati koga imamo za saigrače i ko za nas navija.
Sanja Grekulović Kurćubić
Account Director
Povezani članci
A1 Srbija dobitnik SAM nagrade „Kampanja od nacionalnog značaja“
Kampanja „Mreža najvažnijih influensera“ prepoznata kao primer društvene odgovornosti
USAID i Impact Hub dodelili 8 grantova preduzetnicama iz južne Srbije
USAID i Impakt Hab dodelili su osam grantova u ukupnoj vrednosti od 35.000 dolara
Dve nagrade za Erste Banku: Liderstvo u inkluziji i borbi protiv klimatskih promena
Erste Banka Srbija osvojila je dva prestižna priznanja na godišnjem CSR & ESG Forumu