Franjo Bobinac imenovan za potpredsednika za marketing kompanije Hisense International
Upravni odbor kompanije Hisense Group imenovao je predsednika Upravnog odbora kompanije Gorenje, Franju Bobinca, za potpredsednika za marketing kompanije Hisense International. Bobinac će ostati na čelu Upravnog odbora kompanije Gorenje, ali će uz to biti zadužen i za globalni marketing u kompaniji Hisense International, korporaciji koja pokriva sve međunarodne aktivnosti Hisense Group.
Nakon uspešnog preuzimanja kompanije Gorenje od međunarodnog ogranka jednog od najvećih kineskih proizvođača elektronike i kućnih uređaja, kompanije Hisense, upravni odbor novog vlasnika je već preduzeo korake da integriše proizvođača kućnih uređaja u svoju globalnu porodicu koja broji 75.000 zaposlenih. Ovo uključuje i korišćenje potencijala talentovanih pojedinaca koji rade u jednom od najstarijih evropskih proizvođača kućnih uređaja, sa sedištem u Velenju, u Sloveniji. Gospodin Franjo Bobinac će kao potpredsednik zadužen za globalni marketing nadgledati marketinške aktivnosti kompanije Hisense International širom sveta i koristiće svoje znanje i iskustvo da uskladi marketinške strategije i aktivnosti svih brendova u okviru novog portfolija brendova Hisense Group.
Dr. Lan Lin, izvršni potpredsednik Hisense Group i predsednik kompanije Hisense International, povodom najnovijeg imenovanja rekao je: „Ovo imenovanje pokazuje da verujemo da Gorenje poseduje fantastičan skup izuzetno talentovanih ljudi i mi ćemo nastaviti da im obezbeđujemo najbolje moguće okruženje u kom će moći da rastu i da razvijaju svoje talente. Ovo je prvi put da neko ko je nov u Hisense Group bude imenovan na tako važnu funkciju. Ogromno znanje i bogato iskustvo gospodina Bobinca biće od velikog značaja u osiguravanju da naše globalne marketinške strategije budu usklađene i upotrebljene na način koji donosi najviše vrednosti svim brendovima u okviru Hisense porodice“.
Nakon što je imenovan na novu poziciju, gospodin Franjo Bobinac, predsednik Upravnog odbora kompanije Gorenje rekao je: „Ovo je, pre svega, priznanje za odličan posao koji je tim kompanije Gorenje uradio tokom prethodnih godina. Veoma sam počastvovan ovim imenovanjem i siguran sam da zajedno možemo da uradimo zaista mnogo toga kako bismo atraktivni portfolio svih naših brendova podigli na još viši nivo“.
Povezani članci
Tri četvrtine članica AmCham-a planira povećanje poslovanja i nove investicije u 2025. godini
AmCham kompanije članice umereno su zadovoljne poslovnom klimom u Srbiji
IKEA istraživanje pokazalo je da čak 80% dece u Srbiji povremeno prespava u krevetu roditelja
IKEA veruje da su deca najvažniji ljudi na svetu
A1 Srbija pokrenuo #BoljiOnline platformu za bezbednije i odgovornije korišćenje tehnologije
Kompanija A1 Srbija predstavila je javnosti svoju #BoljiOnline platformu