Bloomberg Adria – Prvi multiplatformski brend poslovnih vesti u jugoistočnoj Evropi počinje sa radom 2022. godine
Bloomberg Media i Mtel Swiss, medijska kompanija u većinskom vlasništvu Telekom Srbija, danas su najavili sporazum o stvaranju prve multiplatformske mreže za poslovne vesti u jugoistočnoj Evropi, sa centrima u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini i Severnoj Makedoniji.
Sa planom da počne sa radom 2022. godine, Bloomberg Adria će pružati poslovne i finansijske vesti, analize i podatke za sve veću zajednicu donosilaca poslovnih odluka i budućih lidera u regionu, putem televizije, štampanih i digitalnih medija kao i mobilinih i društvenih mreža.
Bloomberg Adria će koristiti snagu 2.700 novinara i analitičara iz Bloomberg News iz 120 zemalja i stvoriti izvor vesti koji će kombinovati lokalno izveštavanje sa opsežnim pokrivanjem privreda i tržišta širom sveta. Sastojaće se od prevedenog Bloomberg News sadržaja, kao i sopstvenih izveštaja, proizvedenih u specijalizovanim uredničkim centrima u Beogradu, Zagrebu, Ljubljani, Sarajevu i Skoplju.
„U Bloomberg Media, odlučni smo da izgradimo vodeću multiplatformsku, globalnu medijsku kompaniju za biznis i finansije, pružajući pouzdan sadržaj zasnovan na podacima“, rekla je Soo Kang, globalna direktorka Bloomberg Media Distribution, i dodala: „Bloomberg Adria proširuje naše globalno prisustvo na novu publiku u jugoistočnoj Evropi koja traži vrhunske, globalne poslovne vesti koje će im pomoći da ostanu informisani“.
,,U poslovnom svetu koji se menja nezabeleženom brzinom, dostupnost relevantnih, tačnih informacija i nezavisnih stručnih analiza od presudnog su značaja za donošenje dobrih poslovnih odluka, rekao je Vladimir Lučić, generalni direktor kompanije Telekom Srbija. „Bloomberg je već dugo sinonim za pouzdane poslovne informacije i uzbuđeni smo što ćemo kroz stvaranje Bloomberg Adrije sarađivati sa Bloomberg Medijom, kako bismo u Srbiju i na regionalno tržište doneli tačne i pouzdane poslovne vesti“, rekao je Lučić.
O Bloomberg Media
Bloomberg Media je vodeći, globalni multiplatformski brend koji donosiocima odluka pruža pravovremene vesti, analize i saznanja o poslovanju, finansijama, tehnologiji, klimatskim promenama, politici i još mnogo toga. Redakcija broji preko 2.700 novinara i analitičara i dopire do uticajne publike širom sveta na svim platformama, kao što su digitalne, društvene, TV, radijske, štampane kao i događaji uživo. Bloomberg Media je deo Bloomberg LP -a. Posetite bloombergmedia.com za više informacija.
O Mtel Swiss
Mtel Swiss je deo Mtel grupe, u vlasništvu Arena Channels Group i Telekoma Srbija. Mtel Swiss sarađuje sa globalnim medijskim kompanijama i distribuira njihov sadržaj velikim emiterima, kanalima i platformama.
O Telekomu Srbija
Telekom Srbija je lider na tržištu telekomunikacija u Srbiji i pruža jedinstveno i integrisano korisničko iskustvo. Sa raznovrsnim portfolijem telekomunikacionih usluga i direktnim poslovanjem u nekoliko zemalja u regionu, svoje usluge pruža za više od 10 miliona korisnika, dok je globalno prisutan kroz prodaju televizijskih usluga širom sveta. Kompanija je izgradila sopstvene kapacitete u oblasti proizvodnje i distribucije ekskluzivnih TV serija, filmova i vrhunskih sportskih sadržaja. Preko ekskluzivnog partnerstva sa Euronews-om, Telekom Srbija je nedavno pokrenula informativni kanal Euronews Srbjia. Telekom Srbija je partner i emiter Lige šampiona, Lige Evrope, italijanske Serije A i španske La Lige, NBA, a od 2022. i engleske Premijer lige.
Beograd i Njujork, 15. oktobar 2021.
Povezani članci
Tri četvrtine članica AmCham-a planira povećanje poslovanja i nove investicije u 2025. godini
AmCham kompanije članice umereno su zadovoljne poslovnom klimom u Srbiji
IKEA istraživanje pokazalo je da čak 80% dece u Srbiji povremeno prespava u krevetu roditelja
IKEA veruje da su deca najvažniji ljudi na svetu
A1 Srbija pokrenuo #BoljiOnline platformu za bezbednije i odgovornije korišćenje tehnologije
Kompanija A1 Srbija predstavila je javnosti svoju #BoljiOnline platformu