A1 Srbija dobitnik priznanja za zelenu kompaniju
Komora italijansko-srpskih privrednika dodelila je Green priznanje kompaniji A1 Srbija za doprinos u oblasti održivog razvoja. Uz brojne „zelene“ inicijative koje sprovodi u okviru projekata društvene odgovornosti, u želji da doprinese smanjenju karbonskog otiska, A1 Srbija od jula 2021. koristi 100% zelenu električnu energiju, čime je te godine smanjena emisija CO2 za 19%. Dodatno, sa skoro 4.000 instaliranih solarnih panela do danas, A1 je prva telekomunikaciona kompanija koja je implementirala ovu tehnologiju na svoju mrežnu infrastrukturu i na taj način dodatno doprinela ukupnom smanjenju emisija CO2. Cilj je da do kraja 2023. godine dostigne cifru od 5.600 solarnih panela, što je što je dovoljno energije za napajanje čak 500 domaćinstava.
„Briga o prirodi je sve češće faktor koji ljudi uzimaju u obzir kada biraju brend kom će pokloniti svoje poverenje. Naša želja je da zajedno sa korisnicima pokrenemo zelene promene i učinimo ovaj svet boljim mestom za život, ne samo danas već i za naredne generacije. Veoma nam je važno što možemo da krenemo od onoga što je naš najvažniji resurs, a to je naša mreža“ – izjavio je Dejan Turk, generalni direktor A1 Srbija i A1 Slovenija prilikom dodele nagrade.
Kompanija koja od početka rada u Srbiji pre 15 godina posebnu pažnju poklanja društveno odgovornim projektima iz oblasti ekologije, zdravlja i edukacije, sada aktivnosti usmerava i ka sopstvenom doprinosu u smanjenju karbonskog otiska. Kao članica A1 Telekom Austrija Grupe, kroz primenu novih tehnologija i rešenja na mrežnoj infrastrukturi, A1 Srbija doprinosi ostvarenju ciljeva A1 Grupe koji se ogledaju u povećanju energetske efikasnosti i postizanju karbonske neutralnosti do kraja 2030. godine.
Priznanje Komore italijansko-srpskih privrednika kompanija A1 Srbija dobila je u godini kada Komora proslavlja 20 godina poslovanja.
Povezani članci
Tri četvrtine članica AmCham-a planira povećanje poslovanja i nove investicije u 2025. godini
AmCham kompanije članice umereno su zadovoljne poslovnom klimom u Srbiji
IKEA istraživanje pokazalo je da čak 80% dece u Srbiji povremeno prespava u krevetu roditelja
IKEA veruje da su deca najvažniji ljudi na svetu
A1 Srbija pokrenuo #BoljiOnline platformu za bezbednije i odgovornije korišćenje tehnologije
Kompanija A1 Srbija predstavila je javnosti svoju #BoljiOnline platformu