
„Vrati svoj sjaj“ – nova Orbit kampanja
Postepeno popuštanje mera, letnje opuštanje i razigranost inspirisali su kompaniju Mars da kampanjom pod nazivom „Vrati svoj sjaj“ podseti ljubitelje svojih poslastica na jedan od njihovih omiljenih proizvoda – ORBIT® žvakaće gume. Vođeni novom letnjom energijom, Mars je kao cilj kampanje postavio podsticanje samopouzdanja i obnavljanje druženja, komunicirajući ovu važnu poruku sa javnošću na zabavan način.
„Radujem se pokretanju kampanje „Vrati svoj sjaj“. Sada nam je više nego ikad potrebna velika doza pozitivnog razmišljanja i mnogo osmeha. Zato zaista verujem da će ova Orbit kampanja ispuniti društvo dobrom energijom. Tokom celog leta se već snažno oseća ushićenje povodom povratka onim stvarima koje volimo i koje su nam tako nedostajale, te u skladu s tim očekujemo da ćemo nastaviti da delimo osmehe uz Orbit“, izjavila je Katarina Lero, Portfolio Manager u kompaniji Mars Multisales UBBAI.
Beograd, 23. avgust 2021.
Povezani članci
A1 Srbija predstavila edukativnu igricu za bezbednost dece na internetu
Ova inicijativa deo je šire ESG strategije A1, usmerene ka etičkoj upotrebi tehnologije
Erste Grupa: Snažan operativni rezultat u prvom kvartalu
Dobri operativni rezultati u osnovnom poslovanju u prvom kvartalu 2025. godine
Erste Bank a.d. Novi Sad: Rast kreditne aktivnosti i u prvom kvartalu 2025. godine
Erste Bank a.d. Novi Sad nastavlja da bude pouzdan partner građanima i privredi Srbije