vivo proizvođač pametnih telefona broj jedan u Kini
Prema najnovijim podacima koje je objavio IDC, vivo je zauzeo prvo mesto po broju prodatih pametnih telefona na kineskom tržištu
Vodeća globalna agencija za analizu tržišnih podataka, Međunarodna korporacija za podatke (IDC), objavila je tromesečnu analizu tržišta pametnih telefona u Kini. Prema najnovijim podacima, vivo, vodeći globalni proizvođač pametnih telefona, postao je najprodavaniji brend za drugi kvartal 2021. godine sa isporukom od 18,6 miliona pametnih telefona. Zauzimajući oko 23,5 odsto tržišta brend vivo je prvi izbor kineskih kupaca.
Nedavni izveštaj Međunarodne korporacije za podatke (IDC) otkrio je da je 78,1 miliona jedinica pametnih telefona isporučeno na kinesko tržište, što je zbirna cifra svih pametnih telefona od strane kompanija u polugodišnjoj isporuci.
Ovo je još jedan dokaz da se vivo drži ispravne filozofije – raditi pravu stvar na pravi način.
vivo je evropsko putovanje započeo u oktobru prošle godine, sa izuzetnim povratnim informacijama i pozitivnim utiscima od poslovnih partnera i korisnika. Od njihovog prvog koraka i ulaska na međunarodno tržište 2014. godine, vivo je posvećen stvaranju novog kvalitetnog iskustva za njihove korisnike. Od juna meseca ove godine, vivo je prisutan i u Srbiji. Njihove pametne telefone možete pronaći u Gigatron i Tehnomanija radnjama, dok su od avgusta meseca dostupni i u sklopu mts paketa. vivo će se truditi da konstantnim inovacijama ostane sinonim za najbolje pametne telefone današnjice.
O novostima u kompaniji vivo možete saznati na vivo.com/rs
O kompaniji vivo
vivo je vodeća globalna tehnološka kompanija, fokusirana na proizvode, čija je osnovna delatnost usredsređena na pametne uređaje i inteligentne usluge. vivo je posvećen povezivanju korisnika sa svih strana sveta kroz dizajn uzbudljivih i inovativnih pametnih telefona i pratećih uređaja, kao i kroz usluge koje integrišu tehnologiju i razmišljanje o dizajnu na jedinstven i kreativan način. Sledeći osnovne vrednosti kompanije, koje uključuju inovacije, usmerenost ka potrošačima i Benfen*, vivo sprovodi strategiju održivog razvoja, sa vizijom da postane vodeća, dugotrajna kompanija svetske klase.
Sa sedištem u Kini, i kroz podršku mreže 10 razvojno-istraživačkih centara, smeštenih u Šenženu, Donguanu, Nanđingu, Pekingu, Hangzou, Šangaju, Šijanu, Tajpeju, Tokiju i San Dijegu, vivo se fokusira na razvoj najsavremenijih potrošačkih tehnologija, uključujući 5G, veštačku inteligenciju, industrijski dizajn, fotografiju i druge nadolazeće tehnologije. vivo je takođe osnovao pet proizvodnih postrojenja širom Kine, Južne i Jugoistočne Azije, gde proizvodi više od 200 miliona pametnih telefona godišnje. Od 2019, vivo je razgranao prodajnu mrežu u više od 40 zemalja i regiona i uživa poverenje više od 400 miliona korisnika širom sveta.
Povezani članci
A1 Srbija dobitnik SAM nagrade „Kampanja od nacionalnog značaja“
Kampanja „Mreža najvažnijih influensera“ prepoznata kao primer društvene odgovornosti
USAID i Impact Hub dodelili 8 grantova preduzetnicama iz južne Srbije
USAID i Impakt Hab dodelili su osam grantova u ukupnoj vrednosti od 35.000 dolara
Dve nagrade za Erste Banku: Liderstvo u inkluziji i borbi protiv klimatskih promena
Erste Banka Srbija osvojila je dva prestižna priznanja na godišnjem CSR & ESG Forumu