Kompanija Mars pokreće kampanju #HereToBeHeard u borbi za rodnu ravnopravnost
Mišljenja žena širom sveta o stvaranju bolje budućnosti biće analizirana na Univerzitetu u Oksfordu
Beograd, 09. februar 2021 – U okviru svoje dugogodišnje borbe za rodnu ravnopravnost, kompanija Mars predstavila je novu globalnu kampanju #HereToBeHeard, kako bi zajedno sa ženama širom sveta doprinela stvaranju pravednog poslovnog okruženja u kom će sve žene imati jednake šanse za uspeh i prosperitet.
Kampanja #HereToBeHeard pokrenuta je u okviru programa „Full Potential“ kako bi omogućila prevazilaženje različitosti i postizanje jednakosti na radnim mestima, tržištu, kao i u svim zajednicama širom sveta. Na posebnoj internet stranici Beheard.Mars.com, kompanija Mars ističe koliko je svaki glas značajan za oblikovanje budućnosti, pozivajući sve žene da podele svoje mišljenje i kažu šta je potrebno uraditi za postizanje ravnopravnosti. Prikupljena mišljenja biće deo globalne studije koja će biti podeljena sa čitavim svetom i poslužiti za razvoj aktivnosti i inicijativa usmerenih ka stvaranju jednakih mogućnosti za sve.
„Kroz kampanju #HereToBeHeard želimo da pokrenemo aktivnosti koje će obezbediti bolju budućnost, i da budemo sigurni da će se glas svake žene čuti, a zatim biti pretočen u stvaran plan za postizanje ravnopravnosti. Žene su oduvek igrale važnu ulogu u poslovanju kompanije Mars, ali imamo još mnogo toga da uradimo… Težimo da u našem lancu vrednosti što više osnažimo žene sa kojima radimo i sarađujemo. Rasprostranjenost nejednakosti u društvu zahteva brzo i delotvorno reagovanje, a verujem da poslovna zajednica zapravo može imati presudan uticaj i doneti pozitivne promene.“ – izjavila je Viktorija Mars, članica Upravnog odbora kompanije Mars i ambasadorka „Full Potential“ programa.
Početna faza kampanje #HereToBeHeard predviđena je za mart ove godine, a glasovi i poruke koje se prikupljaju već sada, biće analizirani na Univerzitetu u Oksfordu. Rezultati istraživanja će tokom leta biti objavljeni u okviru oksfordske studije, i poslužiće kao neophodne smernice koje kompanija Mars može da uvrsti u planove za dalju realizaciju aktivnosti usmerenih ka osnaživanju žena.
Profesor Endrju Stiven, saradnik dekana Univerziteta u Oksfordu, izjavio je: „Izuzetno nam je drago što imamo priliku da sa kompanijom Mars radimo na kampanji #HereToBeHeard, jer smatramo da ćemo zajedničkim delovanjem doprineti postizanju jednakosti. Nadamo se da će rezultati naše saradnje i istraživanja još dugo predstavljati korisne i značajne smernice za javnost, poslovne i sve druge zajednice širom sveta.“
Negujući ravnopravnost i vrednujući različitost, Mars nastoji da stvori ravnomernu zastupljenost polova i pruža ujednačene zarade za više od 130.000 zaposlenih. U regionu UBBAI, kom pripada Srbija, kao i 14 drugih tržišta, žene čine više od 46% zaposlenih, dok je na rukovodećim pozicijama čak 75% žena. Kroz saradnju sa humanitarnom organizacijom „CARE“, aktivnosti su usmerene ka ženama u zajednicama koje su deo lanca snabdevanja. Istovremeno, sa Ujedinjenim nacijama, kompanija Mars radi na otklanjanju rodnih stereotipa u svojim reklamama i oglašavanju.
Sada, uz snažnu poruku „Želimo da čujemo tvoj glas!“, kompanija Mars poziva na pokretanje promena na stranici Beheard.Mars.com i započinjanje razgovora kroz kampanju #HereToBeHeard.
Povezani članci
A1 Srbija dobitnik SAM nagrade „Kampanja od nacionalnog značaja“
Kampanja „Mreža najvažnijih influensera“ prepoznata kao primer društvene odgovornosti
USAID i Impact Hub dodelili 8 grantova preduzetnicama iz južne Srbije
USAID i Impakt Hab dodelili su osam grantova u ukupnoj vrednosti od 35.000 dolara
Dve nagrade za Erste Banku: Liderstvo u inkluziji i borbi protiv klimatskih promena
Erste Banka Srbija osvojila je dva prestižna priznanja na godišnjem CSR & ESG Forumu