Beko organizovao edukativnu kulinarsku radionicu
Kako da bacanje hrane svedete na minimum i tako uštedite novac?
U okviru inicijative “Stop bacanju hrane” koju je pokrenuo Beko, organizovana edukativna kulinarska radionica na kojoj su vrhunski kuvari, šefovi kuhinja poznatih beogradskih restorana „Madera“, „Toro Latin GastroBar“ i „Mala fabrika ukusa“ pripremali ukusna jela od ostataka hrane i davali savete kako da bacanje hrane svedete na minimum i tako uštedite novac.
Tako su prisutni imali priliku da sami isprobaju nove i kreativne recepte za spremanje čorbi, takosa, dezerata i brojnih drugih specijaliteta, a pored toga i da nauče kako da pravilno organizuju svoj frižider i koje mesto u frižideru najbolje odgovara svakoj namirnici kako bi ona što duže ostala sveža i sačuvala hranljive sastojke.
„Problem prekomernog bacanja hrane je zaista ozbiljan, i svi bi trebalo da radimo zajedno na njegovom rešavanju, što je mnogo lakše kada se u njegovo rešavanje uključi kompanija poput Beko Balkansa. Kao šef kuhinje koji svakodnevno donosi odluke o količini namirnica koje će biti nabavljene, znam koliko je važno dobro se organizovati kako ne bismo bacali hranu“, objasnio je Danilo Bućan, šef kuhinje restorana „Mala fabrika ukusa“.
Zabrinjavajuće je da se u Srbiji godišnje baci više od 250.000 tona jestive hrane, dok 628.000 ljudi živi u siromaštvu. Upravo zato, brend Beko je, u cilju podizanja svesti o ovoj temi, pokrenuo inicijativu „Stop bacanju hrane“, čija je ova edukativna kulinarska radionica deo.
„Beko pridaje veliku važnost razvoju tehnologija koje će doprineti očuvanju resursa, kao što su najnovije tehnologije koje obezbeđuju produženo čuvanje hrane u frižideru. Prekomerno bacanje hrane je zaista jedan od aktuelnih problema u Srbiji, i mi, kao društveno odgovorna kompanija, želimo da pomognemo zajednici u kojoj poslujemo u njegovom rešavanju. U tom cilju smo i pokrenuli kampanju „Stop bacanju hrane“ kako bismo podigli svest o ovoj temi i edukovali javnost o pravilnom skladištenju namirnica kako bi one što duže ostale sveže, a time se i manje bacale“, izjavio je ovom prilikom Arel Atakol, generalni direktor kompanije Beko Balkans.
Zoran Stevanović, šef kuhinje restorana „Madera“, objasnio je kako se veliki restorani bore sa problemom bacanja hrane: „Svaki restoran želi da zadovolji i najzahtevnije goste, a da istovremeno vodi računa da viškova hrane bude što manje. Uz dobru organizaciju i nove ideje – to je lako ostvariti. Danas sam učesnicima kulinarske radionice želeo da pokažem kako da namirnice iskoriste u celosti i uz malo kreativnosti naprave izvrsna jela.“
Nemanja Crljenica, šef kuhinje restorana „Toro Latin GastroBar“, ovim povodom izjavio je: „Vrlo rado sam prihvatio poziv da učestvujem u ovoj edukativnoj kulinarskoj radionici, jer sam i sam pobornik toga da hrana nije za bacanje i da ne postoji namirnica od koje, uz malo truda i kreativnosti, ne možemo napraviti ukusan obrok.“
“EverFresh+ tehnologija u našim frižiderima produžava svežinu voća i povrća i do 30 dana, dok NeoFrost tehnologija sa dva zasebna sistema hlađenja u frižideru i zamrzivaču doprinosi optimalnoj vlažnosti i maksimalnom kvalitetu vazduha, što omogućava da hrana duže ostane sveža”, istakao je Arel Atakol i dodao da su takođe veoma ponosni na tehnologije poput aktivnog jonizatora koja neutrališe bakterije, viruse i čestice koje izazivaju štetna isparenja u frižideru, pa je na taj način smanjena kvarljivost namirnica, kao i Active Fresh Blue Light™ koja stimuliše prirodne svetlosne uslove i na taj način omogućava procesu fotosinteze da se nastavi dok su namirnice u frižideru.
Beko Balkans, regionalni predstavnik brenda Beko podržava i razvija različite projekte na temu održivosti kako bi obezbedio bolju budućnost za svoje potrošače, a čuvanje hrane je jedna od tema koja je u fokusu brenda Beko.
Povezani članci
Tri četvrtine članica AmCham-a planira povećanje poslovanja i nove investicije u 2025. godini
AmCham kompanije članice umereno su zadovoljne poslovnom klimom u Srbiji
IKEA istraživanje pokazalo je da čak 80% dece u Srbiji povremeno prespava u krevetu roditelja
IKEA veruje da su deca najvažniji ljudi na svetu
A1 Srbija pokrenuo #BoljiOnline platformu za bezbednije i odgovornije korišćenje tehnologije
Kompanija A1 Srbija predstavila je javnosti svoju #BoljiOnline platformu