„Deset za 260“
Radovi grupe autora Fakulteta primenjenih umetnosti ispred „Muzeja istorije Jugoslavije“
Izložba skulptura od plastičnih boca, magistranata i doktoranata Fakulteta primenjenih umetnosti, pod nazivom „Deset za 260“, svečano je otvorena danas ispred „Muzeja istorije Jugoslavije“. Radovi deset autora, nastali u saradnji sa Apatinskom pivarom okviru tradicionale edukativne kampanje ”Reciklirajte i Vi”, kroz umetničko stvaralaštvo ukazuju na značaj recikliranja plastičnih boca.
Svaki autor je uz pomoć 260 plastičnih boca, koje simbolizuju 260 godina postojanja Apatinske pivare, osmislio apstraktnu formu korišćenjem različitih tehnika. Svi zainteresovani imaju priliku da pogledaju izložbu „Deset za 260“ do 30. maja.
”U okviru edukativne kampanje Reciklirajte i vi, koju Apatinska pivara tradicionalno realizuje već devetu godinu zaredom, trudimo se da ukažemo na značaj reciklaže i upotrebnu vrednost plastičnih boca. Na taj način doprinosimo racionalnijem korišćenju resursa, ali i zaštiti životne sredine, a u tome nam tradicionalno pomažu umetnici sa Fakulteta primenjenih umetnosti”, – istakla je Slobodanka Cucić, mendžerka korporativnih poslova Apatinske pivare.
„Izložba Deset za 260 je potvrda sjajne saradnje koju imamo sa Apatinskom pivarom, a ovo je treći projekat koji zajednički realizujemo, a u okviru kampanje Reciklirajte i vi. Mislim da upravo ovakvi projekti obezbeđuju ne samo afirmaciju fakulteta, već stimulišu i dalji rad umetnika, a takođe su i potvrda društvene odgovornosti same pivare. Izložba je inspirisana jubilejom Apatinske pivare – 260 godina postojanja i zato smo odlučili da svaki autor realizuje svoje delo od 260 boca“, izjavio je Marko Lađušić, profesor Fakulteta primenjenih umetnosti i vođa projekta.
Apatinska pivara kroz brojne projekte ukazuje na značaj reciklaže, a ova izložba predstavlja jednu u nizu aktivnosti u okviru edukativne kampanje ”Reciklirajte i vi”. Kampanja je pokrenuta 2008. godine, a do sada su realizovane akcije poput “Koš za reciklažu” na festivalima Supernatural, Green Days i Jelen Live, akcije prikupljanja limenki na Beer Fest-u i u Guči, kao i edukativne radionice na kojima su se građani lično upoznali sa prednostima reciklaže.
Povezani članci
Tri četvrtine članica AmCham-a planira povećanje poslovanja i nove investicije u 2025. godini
AmCham kompanije članice umereno su zadovoljne poslovnom klimom u Srbiji
IKEA istraživanje pokazalo je da čak 80% dece u Srbiji povremeno prespava u krevetu roditelja
IKEA veruje da su deca najvažniji ljudi na svetu
A1 Srbija pokrenuo #BoljiOnline platformu za bezbednije i odgovornije korišćenje tehnologije
Kompanija A1 Srbija predstavila je javnosti svoju #BoljiOnline platformu