Skoro polovina IKEA proizvoda u Jugoistočnoj Evropi uskoro dostupna po nižim cenama
Ulaganje u cene prati investicija u plate zaposlenih kako bi se obezbedio dugoročni rast i pružila sveobuhvatnija podrška ljudima
IKEA je oduvek bila posvećena pružanju podrške ljudima koji žele da kreiraju svoj savršen dom, nezavisno od budžeta kojim raspolažu. U regionu Jugoistočne Evrope, IKEA će značajno investirati u sniženje cena i to je trenutno jedan od njihovih poslovnih prioriteta.
Nakon prvih značajnih koraka preduzetih u toku prethodne fiskalne godine, IKEA JIE nastavlja da ulaže u pristupačnije cene, pa će tokom fiskalne 2024.* godine investirati ukupno 47 miliona evra u spuštanje cena svojih prozvoda. Ova investicija obuhvatiće sve delove IKEA asortimana, a cene će biti trajno snižene za čak više od 46% svih proizvoda.
Kompanija IKEA JIE spušta cene određenih najtraženijih proizvoda na svim operativnim tržištima regiona (Rumunija, Hrvatska, Srbija i Slovenija). Popularne porodice prozvoda poput BESTÅ, KALLAX, MALM, FRIHETEN, PAX i POÄNG već sada imaju niže cene, a tokom narednih meseci i mnogim drugim proizvodima će biti spuštene cene, sa posebnim fokusom na rešenja za odlaganje.
IKEA Srbija će, u okviru fiskalne 2024. godine, smanjiti cene za preko 4700 proizvoda uz prosečno sniženje cena od 10,4%. Cene proizvoda koji već spadaju u najpristupačniju kategoriju biće trajno snižene do čak 30% u odnosu na prošlu godinu, dok su cene najvoljenijih porodica proizvoda, kao što su BESTÅ i PAX, već smanjene za 15%.
„Zahvaljujući pozitivnim promenama na globalnom tržištu, i odličnim rezultatima koje smo postigli prošle godine, odlučili smo da nastavimo sa našim ulaganjima u pristupačnost. Naša poslovna odluka je da kada se stvore prilike za uštedu, to ne znači profit za nas, već nižu cenu za kupca. Zato spremamo još jedan talas dugoročnih smanjenja cena kako bismo pomogli ljudima da iskoriste pun potencijal svojih domova. Uvek težimo da podržimo naše kupce i znamo da je mnogim ljudima, pogotovo imajući u vidu trenutni rast troškova života, sada to važnije nego ikada. Nastavljamo da ulažemo napore kako bi naši proizvodi bili još pristupačniji, bez kompromisa u vidu kvaliteta, izgleda, funkcionalnosti i održivosti i verujemo da je ovo takođe način zahvaljujući kojem ćemo mi kao kompanija nastaviti da se razvijamo i rastemo.“ izjavila je Ekaterina Egorova, regionalna direktorka i glavna menadžerka za održivi razvoj u IKEA JIE.
U kompaniji IKEA, podrška mnogim ljudima, uvek počinje od zaposlenih. Prošle godine, u regionu Jugoistočne Evrope su IKEA zaposlenima plate povećane u nekoliko navrata, što je za zaposlene u IKEA Srbija značilo povećanje od 15% u proseku. Ovaj trend je nastavljen i u ovoj fiskalnoj godini, pa su plate zaposlenih ponovo povećane u januaru, ovog puta u proseku od skoro 6%. Kompanija je takođe uložila 6.3 miliona evra za bonus isplate u regionu i uložiće dodatnih 1.1 milion evra bruto za doprinose privatnom penzionom fondu Tack! ovog marta.
Povezani članci
A1 Srbija dobitnik SAM nagrade „Kampanja od nacionalnog značaja“
Kampanja „Mreža najvažnijih influensera“ prepoznata kao primer društvene odgovornosti
USAID i Impact Hub dodelili 8 grantova preduzetnicama iz južne Srbije
USAID i Impakt Hab dodelili su osam grantova u ukupnoj vrednosti od 35.000 dolara
Dve nagrade za Erste Banku: Liderstvo u inkluziji i borbi protiv klimatskih promena
Erste Banka Srbija osvojila je dva prestižna priznanja na godišnjem CSR & ESG Forumu