Naša agencija postaje sve prepoznatljivija i po specijalizovanim treninzima iz različitih oblasti odnosa s javnošću. Polaznicima nudimo teorijsko i praktično znanje koje smo stekli tokom deset godina i podučavamo ih na različitim nivoima – od osnova odnosa s javnošću do treninga za one koji su već dugo u ovom poslu.

Radimo u malim grupama kako bismo svima koji su voljni da uče mogli da posvetimo dovoljno vremena i pažnje, što je izuzetno važno kada su u pitanju praktične vežbe. Pored toga, zainteresovani imaju mogućnost i da sami kreiraju svoj trening – na njima je da nam kažu koja ih oblast zanima, a na nama da osmislimo i organizujemo grupnu ili individualnu obuku!

U zavisnosti od oblasti, u treninge uključujemo i saradnike – urednike, novinare, voditelje i psihologe koji kao i mi, imaju dugogodišnje iskustvo u poslu kojim se bave. Među njima su Jugoslav Ćosić, Olivera Kovačević, Nataša Miljković, dr Tijana Mandić i drugi.

Ukratko – imamo čemu da Vas naučimo!

Vrste treninga:

Osnove odnosa s javnošću
Odnosi s medijima
Nastupi u javnosti – kako osvojiti publiku
Nastupi u medijima
Krizno komuniciranje
Komunikacija sa teškim sagovornicima
Tailor – made treninzi

 

 

Treninzi agencije Olaf&McAteer pružaju sve neophodne veštine i znanja za uspešno upravljanje odnosima sa medijima. Prezentacije koje smo imali priliku da vidimo bile su visoko kvalitetne, a radionice, koje podrazumevaju simulaciju intervjua, konferencija za štampu i sl, bazirane na stvarnim situacijama i realnim scenarijima. Stručnjaci agencije sa entuzijazmom prenose svoje široko znanje i stručnost  na prilagođenim custom-made treninzima koji zadovoljavaju vaše potrebe. Uz novinarsko iskustvo i dugogodišnji rad u PR-u, posebno u domenu odnosa sa medijima, predavači pružaju učesnicima „insajdersku priču” o tome kako novinari razmišljaju i o tome kako da izbegnete zamke. Menadžeri kompanije JTI ocenili su trening najvišim ocenama.
Ana Veljković, menadžerka za komunikacije, Japan Tobacco International

 

Toplo preporučujem ove treninge svim profesionalcima. Predavači poseduju veliko iskustvo i veštine. Sama obuka je interaktivna i drži pažnju publike. Posebno su značajni praktični saveti i analize svakog polaznika koji se lako mogu primeniti u svakodnevnom radu.
Sanja Ivaniš, PR menadžer,  Apatinska pivara (član Molson Coors grupe)

 

Jedan od najkorisnijih treninga koje sam imala u svojoj sedmogodišnjoj karijeri. Vrlo operativan i lako primenljiv u praksi. Simulacije konferencije za štampu svakako će poboljšati moje veštine javnog obraćanja i odnosa sa medijima. Svi predavači su pokazali zavidno znanje i entuzijazam i učinili da ova tema bude lako prilagođena publici.
Sanja Obradović, Brend menadžer srpskih brendova, Apatinska pivara (član Molson Coors grupe)

 

Iskreno preporučujem ovu obuku svim profesionalcima! U mojoj višegodišnjoj karijeri, kao i osobi  koja je često u prilici da zastupa interese i stavove institucije u kojoj radi u medijima, po prvi put je tim stručnih predavača agencije Olaf&McAteer  uspeo da u jednom treningu sublimira i kroz  jednostavne primere prenese korisna znanja i savete, koje ću rado primenjivati u mojim budućim nastupima u medijima. Veoma obučeni i iskusni predavači učinili su da čitav trening bude interaktivan, jako dinamičan i da drži punu pažnju publike. Lično, praktične savete i analizu nastupa veoma cenim, i smatram da se svaki od saveta može efikasno primeniti u svakodnevnom radu.
Ivana Kovačević, državna sekretarka u Ministarstvu omladine i sporta


Zahvaljujući medija treningu PR agencije Olaf&McAteer, top menadžment Komercijalne banke upoznao je medije i iz jednog novog, drugačijeg ugla, koji nam svima omogućava da kompletno sagledamo rad medija i proces „proizvodnje“ medijskih sadržaja, sa više nego korisnim savetima kako ih iskoristiti u kvalitetnom ličnom i kompanijskom predstavljanju. Pružena su nam konkretna, praktična znanja i sugestije koje su i najpotrebnije u radu sa medijima. Iskusni, poznati i pripremljeni predavači otkrili su nam detalje, pa i tajne novinarskog posla, koje će nam pomoći u što boljem pozicioniranju i efikasnoj komunikaciji sa predstavnicima medija, dok je naglasak na praktičnim vežbama omogućio, gotovo istovremeno, primenu i „utvrđivanje“ stečenog znanja. Učesnici treninga bili su i pod pravom svetlošću reflektora, u simulaciji televizijske hard talk show emisije, a održali su i konferenciju za medije pred pravom publikom. Zajednička analiza snimljenog materijala ima posebnu vrednost za praktičnu primenu u narednom periodu.
Čak i za nas koji smo prošli kroz slične domaće  i međunarodne treninge, ovo je bilo izuzetno interesantno i veoma korisno iskustvo. Za sve one koji sarađuju sa medijima – nešto što ne bi trebalo propustiti.
Mr Goran Milićević, Izvršni direktor za marketing, Komercijalna banka